31/8/18

Marjaletes-Corral del Coll

Hui super-ruta en la bici amb un track de 3enruta.com. Es una ruta amb eixida i arribada a Beniarrés, però jo l'he fet eixint des de casa.
A les 7'40 em pose en marxa, per la via de servei cap a Montaverner i Ràfol de Salem on "comença" la pujada. Un tram de carretera i després per la Pista de l'Ombria del Benicadell. Arribe a la Casa dels Guardes i puge un poc mes fins l'inici de la trialera de Marjaletes. Ací enganxe amb el track.... porte 25 km.

Es una bona baixada, hi ha algun tram que es complicat i en el mes fàcil de tots..... m'he pegat un bac. Crec que es el primer en esta bici. He caigut com els gats.... a quatre pates però la bici m'ha caigut damunt. Bon moment per a recordar que tinc que anar amb precaució i no engorilar-me molt al anar soles.

Arribe a Beniarrés, es hora d'esmorzar i estan tots els bars plens, pare al de l'ultima vegada que vam estar ací. No està gens malament.

Continue per la Via Verda del Serpis.


Quan passe el segon túnel, toca desviar-se.... ja li vaig preguntar a Gabi per la duresa de la ruta i em va dir que no tenia res.... ay ay ay que por!!!!!!
Al track es veuen moltes revoltes i això implica desnivell. Comença la cosa mal.... un camí ample i amb molta pedra solta. El camí va fent-se mes estret i empinat fins una revolta, típic camí que els agrada a Gabi i Carlos. Per ací es veu mes ciclable.

Però només son un centenar de metres, després es torna a complicar. Baixen dos ciclistes i em diuen que de baixar està xula.... i que encara em queda prou de pujada. Després hi ha un tram amb solsides.

Fins que arribe dalt del tot, he estat sobre una hora pujant. Entre empentar la bici, pedalejar i parar a descansar. Arribe al Corral del Coll.

Comença la segona baixada.

Ja que tinc prop el Castell de Rugat....




Continue amb la baixada fins que arribe a la Font de la Pasta.

Encara porte aigua però he clavat el cap dins.... que fresca. Arribe a un camí asfaltat que indica cap abaix Aielo de Rugat.... cap on va el track???? En efecte... cap amunt. Primer es asfalt i després terra. Pare per a menjar, beure i descansar un poc, està començant a fer-me mal l'esquena.... pel bac??? Passe prop de Rugat i de Castelló però sense entrar a cap poble fins que hi ha un tercera baixada cap a Salem.

Arribe a les 14'00 hores al poble i ja que passe per una font aprofite per clavar el cap dins de l'aigua. Vaig directe a un bar. Un Aquarius, una botella d'aigua i gel per a continuar el camí. Ací solte el track i m'encamine cap a Ràfol de Salem i pel mateix lloc que he vingut torne cap a Montaverner per la via de servei i finalment al poble on he arribat a les 16'00 hores passades i 75 km a les cames.... i a l'esquena. El perfil de la ruta.

La resta de fotos https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10156398909041138&type=3&uploaded=48

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada