17/8/18

Quintana

Hui les previsions eren de pluges i tronades, quan m'he despertat he vist molt claror. Son les 7'30 i el cel tot i tindre núvols no son de pluja. Em canvie i abans de les 8 ja estic pedalejant. HI HA QUE APROFITAR!!!!!
Vaig cap a La Gaveta i baixe el port. Pel Camí la palla cap a la zona de Bolvens. Continue cap al Pla d'Agulló i baixe la Caturla, està desfeta perquè han fet uns camins nous.... quasi que no es veu l'antiga senda i arribe a la Font Quintana.
Com es pot vorer..... està seca i la gent es gorrina tirant fem. Després prohibixen coses i la gent es queixa.

Continue per la Senda de la Cova Negra i arribe a Bellús. No tenia pensat parar a esmorzar però com després tinc unes coses que fer i no em donarà temps....
He parat al Bar del Poble per variar un poc, l'entrepà de la casa no està gens malament.

Sobrassada, formatge blanc a la planxa i bacon. Continue i veig passar varies motos de la Guardia Civil en banderetes.... una carrera i pare dalt de la gasolinera del faro per a fer unes fotos. Primer van un grup d'escapats.

Després el pelotó.

Continue cap al Camí de la Garrofera i arribe a casa amb 32 km i un poc mes de les 11. Vaig a fer els reacaos que tenia per fer i escrivint açò a les 12'45 es senten les sirenes al passar pel poble.... bona volta han pegat abans de passar per ací.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada