4/8/18

Antella-Clot del Negre

Hui ruteta amb bany per a mitigar l'ona de calor tan famosa  a la tv.... que almenys per ací no ha sigut tan forta.
Anit vaig treballar i a les 10 del matí m'he despertat, carregue bartuls i cap Antella on comence a pedalejar a les 11. Hui hi havia mes gent perquè no hi havia lloc per aparcar de sobra.
Comence baixant pel costat de la Sèquia Reial del Xúquer cap a Gavarda la Vella. 

Quan arribe al pont retalle ruta i vaig cap a l'Ermita del Roser.

Continue cap a Alcàntera del Xúquer i creue el poliesportiu. Agarre el Camí de Sellent fins arribar a la Sèquia Escalona i continuar pel seu costat. Creue la sèquia i arribe fins la carretera, després d'uns metres em desvie pel costat de la Sèquia de Carcaixent fins arribar al Clot del Negre. Allí estava Edu amb els seus amics.

Ummmmmmmmmmm.... crec que si algun dia vull vorer a Edu ja se on tinc que anar jajajajajaja. Hui hi havia molta mes aigua que l'ultima vegada, fins i tot hi havia per a esmorzar jajajaja

Continue i només eixir em trobe amb el mestre de mestres Pep Rutadura, el que em va passar el track d'esta zona. M'explica un altre lloc per a prendre el bany però hui no pot ser. Continue pel costat de la Sèquia de Carcaixent. Arribe a la carretera i em passen una moto i tres cotxes. Em desvie per un camí al costat d'un bar per a fer menys metres de carretera i quan torne a arribar a ella veig a la moto i els cotxes parats en una revolta.... mal asunt. Continue per camí fins arribar a Sumacàrcer.
Volia anar a una altra zona de bany però està fent-se tard, així que continue ruta pel costat del riu cap a Antella on arribe un poc abans de les 13'00. Hi ha molta gent.

 Em pegue el bany a la sèquia, hui no he fet molts quilòmetres però sempre es refrescant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada