26/8/18

Venta Gaeta

Hui ruta amb moto. A les 7'30 em pose en marxa, un poc mes tard del previst. Tenia pensat anar a Venta Gaeta a esmorzar però com es prompte, primer vaig a Ontinyent per vorer si dilluns està oberta la tenda de bicis.
Continue pel Portitxol cap a Vallada, Anna, Bolbait, Navarrés, Bicorp, Millars i Dosaigües. Continue cap a Venta Gaeta, on he arribat a les 9'40 i ja havia prou gent. Esmorzar de la casa.


A les 10'30 em pose en marxa, ara està petat de gent. Torne cap a Dosaigües i abans d'arribar al poble em trobe a la GC en motos. Quan passe el poble a la GC en cotxe.... es el que passa quan la gent abusa. Continue cap a Carlet i abans d'arribar als semàfors em desvie cap al polígon per a no passar per dins del poble. Arribe a l'autovia i em desvie cap a Xàtiva i la Serra Grossa fins arribar a casa just a les 12'00 i 245 km.
La carrera de les motos en lloc de ser a les 14'00 hores l'avien avançat a les 12'30 per la pluja i a les 13'15 encara no saben si corren hui, demà o el suspenen.
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada