13/8/18

Alcaraz-Cañón Almádenes

Comencem les rutes de vacances. Un poc abans de les 7'00 em pose en marxa. En lloc d'eixir en el dipòsit ple, he eixit en ell començat i a l'hora d'eixir pare per a fer-me un tallat i reposte. Això ha sigut a Montealegre.
Continue cap a Fuente-Alamo, Ontur i Tobarra, on em desvie i comença la part de la ruta desconeguda. Vaig direcció Pozohondo i Peñas de San Pedro.... d'axavo el castell que han fet damunt la penya.

Continue direcció Bogarra.

La carretera me la havien recomanat i està molt xula. este port xulísim amb bon asfalt però massa estreta la carretera.

A les 10'00 en punt arribe a Vianos per una carretera molt divertida i pare a esmorzar.

Continue direcció Alcaraz.

Després d'un tros per la Nacional em desvie per Reolid cap a Riopar on pare per a fer el segon repostatge. Esta carretera les dos voltes que la havia fet era al revés i es "xulisissima" Continue direcció Elche de la Sierra però abans d'arribar em desvie cap a Molinicos, esta part de la ruta tampoc la conec. Arribe a l'Embalse de la Fuensanta i m'he pegat dos sustos.... el primer en una arrel en la carretera que m'ha fet pegar un bot i el segon en arribar a l'embassament... hi havia una reixa i pensava que no podia passar.... he tingut sort jajajaja

Continue direcció Letur on he anat veient varies vegades un aqüeducte que anava creuant barrancs.

Després de Calasparra em torne a desviar per a passar per un altre embassament, també hi ha una reixa però està oberta.

Embalse Alfonso XIII

Ara venia el segon objectiu de la ruta, el Cañon de Almadenes, l'altra vegada que vaig passar no vaig anar, hui si i ademés ben preparat.


Després del reconfortant bany continue direcció Cieza, on fa moltísima calor. Arribe passades les 15'00 hores a Fortuna on pare a dinar. Rabo de bou.

Sense donar-me conter quan vaig preparar la ruta, passe per la carretera de la Route 66... blanc i en botella.... ORXATA!!!!

Continue direcció El Pinós.... ha sigut deixar arrere la província de Múrcia i els seus 40º C per a passar als 34º i penses.... AAAHHHHHHHHHHHH QUINA FRESCORETA MES BOOOOOOONA!!!!! jajajajaja
Després de Monòver, arribe a Elda i..... ESTÀ PLOVENT!!!! Tenia que continuar cap a Castalla per Xorret de Catí però com tinc que fer un altre repostatge perquè no arribe a casa.... aprofite la pluja per a fer eixe repostatge. Quan acabe ja no plou però no em fie de la negror.... així que vaig a Castalla per l'autovia, continue per Onil i el Canalís cap a Banyeres, Bocairent i a casa. Hora d'arribada i quilòmetres.

El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada