23/8/18

Benafigos

Hui ha tocat el torn a la moto, tenia una altra ruta prevista però ahir em va avisar el meu "tocayo" El Sorri, i no vaig poder negar-me.
El despertador sona matí, vaig a la gasolinera i autovia i manta cap a la Vall d'Uxó, per València molt de tràfic. Puntual a les 8'15 arribe a la Vall i anem a fer-nos un cafè on estan dos companys mes esperant-nos.
Una vegada ens posem en marxa, fem un poc d'autovia fins Castelló i després ens desviem cap a l'Embassament de Sitjar. Està prou sec.
Continuem cap a l'Alcora, Costur, Les Useres, Atzaneta i Benafigos on teníem que esmorzar. Bones vistes des de la taula.

Amb la perxa personalitzada, per a penjar els cascos de les motos i les bicis.



Ens trauen cacaus, olives i boquerons mentre preparen els entrepans

Puedo prometer y prometo.... que es mes gran del que aparenta.

Una ermita a l'entrada del poble.

Eixim direcció Xodos i Atzeneta.... on jo pare a omplir el dipòsit i els altres a comprar pa.... que han tingut a bé regalar-me.

Continuem direcció Les Useres per la mateixa carretera que abans, he anat darrere de Jovi que ha tingut a bé no apretar-me massa per a que poguera seguir-lo. Ens reagrupem i continuem cap a Costur, l'Alcora i Onda on ens hem separat. Els altres han continuat cap a la Vall i jo cap a Tales i Aiòder per una carretera xula, divertida i sense transit. Em desvie cap a Torralba de Pinar i la carretera ja no es tan bona, es la típica carretera de muntanya. Continue passant varis pobles fins passar Figueres on hi ha una bona negror. Passe Caudiel i arribant a Jérica pare a una rodona. Segons la ruta que tinc marcada arribe a casa a les 19'00 hores..... mire al navegador i em diu que si vaig directe a casa arribe a les 15'30.... i sense necessitar reposar.... mmmmmmmmmmmm.... pense..... crec que val la pena que torne directe per l'autovia.... no tinc que reposar ni parar a dinar, ho faig en arribar a casa.
Dit i fet, agarre l'autovia i directe a casa on he arribat a les 15'30 i 503 km. El mapa de la ruta.... ampliat un poc.

A les 17'30 ha caigut una bona pedregada al poble.... he fet bé de no fiar-me del núvols i tornar a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada