19/8/18

Embassament Loriguilla

Hui ruta amb la moto. Un poc abans de les 7 m'alce, mentre vaig a la gasolinera i a fer-me un cafè es fan les 7'30 quan em pose en marxa.
Un poc d'autovia fins Carlet, Montroi, Toris, Xest i sense entrar a Pedralba cap a Losa del Obispo i em desvie cap a l'Embassament de Loriguilla.

Allí hi ha un nuc de corbata. La carretera després de fer una revolta passa per damunt de la pròpia carretera.


Continue cap a baix i faig una altra foto als peus de la presa.

Torne arrere per on he vingut i vaig cap a Tuejar. Encara es prompte per esmorzar però el que va davant va davant. Ho sent Carlos no he fet foto de l'entrepà, però puc dir-te que era brascada i estava boníssim. Esmorzar complet 5€.
Continue cap a l'Embassament de Benageber, Casas de Medina, Requena i El Pontón on pare a omplir el dipòsit.
Continue cap al Port de La Chirrichana, Cofrents, Jalance, Aiora i en Almansa agarre l'autovia per arribar a casa a les 12'20.
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada