6/9/18

Tr Foia Redona

Ahir vaig anar al taller per arreplegar la bici. En les dos últimes eixides vaig notar unes cosetes rares i el dilluns la vaig portar. Després vaig eixir amb la bici revisada i les pastilles dels frens noves per a provar-la. Hui he anat a fer una eixida un poc mes seria, la trialera de la Foia Redona.

Però anem per parts. M'encamine cap Aielo per la via de servei i el Camí de Cairent. Es veu molta negror així que puge per la carretera en lloc de pel camí. Una vegada dalt la tronada pareix que ve cap a mi, els trons es senten cada vegada mes prop.... vaig a banyar-me si o si.... espere que no siga molt.

Continue pel camí i deixe la tronada darrere però quan comence a baixar la trialera segur que l'arreplegue. Primer hi ha una pujada, després una baixada..... OSTIA QUE LLUNY QUE ESTÀ!!!!!
Feia molt de temps que no venia per ací, segons el blog, l'ultima entrada que vaig vindre per ací va ser en gener del 2013. Torne a fer una altra pujadeta i quan comences a baixar de nou està la senda que puja cap a la trialera, es la foto que he posat al principi, hauré pujat la meitat mes o menys.

Una vegada dalt em pose les protes i em dispose a baixar, ja no es senten trons, als pocs metres arribe a un clar.... m'he lliurat de banyar-me jajajajajaja

Continue baixant, la trialera està un poc desfeta però es per les pluges. No pareix que passe molta gent per ací, la senda està neta per l'arrastre de terra i pedres i en alguns llocs hi han montonets de terra i pedres.
Una vegada baix em lleves les protes i vaig novament cap Aielo, em trobe 1€.... SOC RIC!!!!! Una vegada a Aielo torne a agarrar el Camí de Cairent i cap a casa. Bona eixideta per a divertir-se un poc.... i sense banyar-se jajajajaja. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada