20/8/18

Sot de Chera

Hui li ha tocat el torn a la bici. L'altre dia previ a la ruta de Chulilla Carlos em va passar un track i vaig pensar que en lloc d'eixir des de Chulilla el podia fer eixint des de Sot de Chera i fer-lo mes curt i aprofitar per a banyar-se així que....
Ben matí sona el despertador, a les 7'05 em pose en marxa. Molt de tràfic per València. Arribe a Sot de Chera a les 8'40, fa frescor. 
Descarregue trastos i.... PUTADON!!!!! NO HE CARREGAT EL TRACK!!!!Em pensava que si que ho havia fet. Pos bueno.... pos vale.... pos mira.... a la aventura!!!! Ja vorem que ix. Comence a pujar pel costeron del Camí de Cubillas, hui pareix que no es tan dur amb esta temperatura. Ja que estic ací vaig al Mirador del Morrón, son uns 200 metres anar i tornar.

Continue per la mateixa pista, al poc veig un indicador de la Cuesta Larga, es per on tinc que baixar però si vaig per ací igual queda la ruta molt curta.... continue per la pista i ja vorem.

Vaig pujant per la pista, no es pesada. Veig a un home i li pregunte, em diu que continue que vaig bé.... Vas a bajar por la Cuesta Larga???? si... peró la conoces??? bajé hace varios años así que casi que no.... pues ve con cuidado..... i jo he pensat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jajajajaja
Arribe a un encreuament que m'indica Sot de Chera, casualment hi ha un operari d'una brigada forestal netejant per allí i li pregunte..... Si, la Cuesta Larga es esa y tienes que bajar por ahí para ir a Sot de Chera.

Només porte 8'5 km, menys mal que no he anat per l'altra perquè així també queda una ruta curta. Em pose les protes i cap abaix. L'inici es una mica tècnic però tampoc res de l'altre mon, un poc mes abaix hi ha un walride i tot.

La senda llevat d'alguns trams concrets no es empinada i es ciclable de pujada.

Hi ha un tram amb escales i altre empinat però es facilona i ràpida, quan estas prop de Sot ja es posa una mica mes interesant.

Esta revolta i la que ve després es la part mes complicada, però si jo ho puc fer es que no es res de l'altre mon.

Arribe baix de tot, creue la carretera i baixe al riu, bon lloc per banyar-se.

A les 10'15 del matí només hi ha un valent banyant-se.

Porte poc mes de 12 km, ha quedat una ruta curta. Ja tenia pensat fer-ho però amb tants pocs quilòmetres no queda altre remei que remuntar un poc i baixar la senda que va directa a l'Alberg. Comence a baixar, també es facilona i amb un tram amb escales fins que arribe a esta senyal.... que faig Carlos???? per la de dificultat baixa o per la senda de di dificultat alta???? quina agarre???? jajajajajaja

Doncs si.... la Variant precipicio jajajajaja

Arribe baix, mereix la pena pujar un quilòmetre per asfalt i fer esta baixadeta, damunt a la porta del bar.... SUPERIOR!!!!
Però resulta que està tancat, només tenen servici per a la gent que està allotjada allí. Vaig a un altre bar. Esmorzar per 5€ però no es res especial. Encara tinc temps d'anar a fer una visita a l'Anticlinal, resulta que està a les portes de l'Alberg.

i com no podia ser d'altra manera.... la ruta acaba en bany, ara ja son quasi les 12 i hi ha mes gent, però tampoc molta.

Crec que amb la ruta de Chulilla Maravilla 2.0 independentment de que baixem o no la Tr del Guerrer de Sot es pot ampliar un poc la ruta per a baixar per la Cuesta Larga, però hi ha que eixir mes prompte. Ací la resta de fotos. https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10156370844806138&type=3


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada