27/1/18

Tr Margalló

Este matí quan m'he alçat he agarrat bartuls i vaig a pegar una volta en la bici. Eren les 11'30 quan he eixit per la via de servei cap a Montaverner. Es veu un poc de neu al Montcabrer.

Continue per la via de servei cap al Ràfol de Salem.

Ja tinc els pedals nous, ja vorem com van.

Passe el poble i continue un poc per la carretera de Beniatjar fins que em desvie pel Camí de l'Ombria del Benicadell.

Continue pujant per la pista, no te massa pendent. M'he creuat amb unes motos que baixaven mes espaiet que del que pujava jo jajajaja


Arribe a la Trialera del Margalló i baixe sense parar. No la recordava tan pedregosa.... mirant al blog.... https://tipotane.blogspot.com.es/2013/08/senfa-font-freda.html fa  quatre anys i mig que no passava per ací. Arribe a Salem i sense parar agarre el Camí del Barranc de Salem. Un pontet molt xulo però jo no tinc prou tècnica per a passar-lo.

Arribe al Ràfol de Salem cap a les 13'40 i vaig a dinar. L'entrepà de la casa, tortilla amb crioll.

A les 14'15 em pose en marxa, continue pel mateix camí que he vingut per la Torre i la via de servei fins a desviar-me cap al Refugi Antiaeri de Missena, creue el riu i pel Camí Reial de Gandia cap a Montaverner i continue cap amunt per la via de servei fins el poble on he arribat a les 15'20 i un poc mes de 48 km. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada