20/1/18

Quintana

Tenia pensat fer una ruta però al final m'he juntat amb uns bikers i l'he canviat. Com va dir Jack el Destripador.... anem per parts.
He eixit passades les 8 del matí. Vaig cap a La Gaveta i quan comence a baixar el Port em desvie per la senda fins arribar baix. Continu per la Pista de la Falaguera fins arribar al desviament de....

Amb el Castell de Xàtiva al fons continue cap al Barranc de la Caturla. Per darrere venen uns bikers. Una vegada arribe al Mas de la Quintana em trobe amb un cartell de Batuda de Jabalins. Des de lluny he vist que passaven tres bikers i un altre corrent però a mi em dona yuyu passar soles. Així que decidisc esperar als bikers que venen per darrere i el que facen ells faig jo.
Després d'estar xarrant-ho decidim passar tots junts i sense encantar-se. Passem la Font Quintana i quan eixim a la Casa Quadrado veiem als caçadors que estan a l'altre costat del barranc, sense perill perquè estan prou lluny.
Continuem cap al Merendero de Pedro i els ensenye la senda que va cap a la Cova Negra i no coneixien. Continuem pel Camí de la Presa fins arribar al poliesportiu de Bellús on parem a pegar un mos.

Em diuen que van cap a Xàtiva passant per la Cantera de la Solana però que abans van a fer unes baixadetes a l'altre costat del riu. Els comente lo del túnel i volen passar ja que els ve de pas. Passem per la carretera darrere d'un tractor i quan anem a fer la pujada tiren cap abaix.... ieeeeeeeeee... per ahí no que hi ha una altra baixadeta.... vale tira tu davant jajajaja.
Els ensenye la baixadeta de les motos i eixim a la senda que volien fer ells fins arribar al túnel.

Una vegada passat el túnel, arribem al camí que els porta cap amunt. Lloc on s'acomiadem, ells continuem la seua ruta i jo torne cap a Bellús per on acabem de passar però ara cap amunt. Pareix que els han agradat les sendes que els he ensenyat. Em passen un grup de motos d'endur, tots han reduït el ritme i m'han saludat. Molt ben fet.
Arribe a Bellús i hi ha molta gent esmorzant, també els de les motos, son les 11'15. Continue cap al Mas del Salido i per l'Assagador de Bellús fins arribar al poble amb un poc mes de 36 km i abans de les 12'00.... PERFECTE!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada