21/1/18

Memorial Angel Nieto Cullera

Hui he anat amb la moto a Cullera. Feien unes carreres amb un Homenatge a Angel Nieto i he pogut conèixer a un grandíssim pilot i persona. 

M'he alçat matí, a les 8'00 ja havia pres cafè i vaig a la gasolinera d'on he eixit a les 8'15. Vaig per la Serra Grossa cap a Xàtiva, Manuel, Alzira, Riola i Cullera on he arribat cap a les 9'15 a l'aparcament. Com encara es prompte vaig primer a comprar l'entrada. Hi ha molta gent, de fet ja no queden samarretes de la meua talla.

He agarrat la moto per anar al bar de motos que està un poc lluny. Al final m'he emportat una de la talla L.... la tindré que llavar un parell de vegades a vorer si em queda millor jajajajajaja

Crec que per a Reis seria un bon regal jejejejeje

Per a esmorzar un Nico Terol.... llom, formatge, ou i ceba.

Una vegada esmorzat torne a l'aparcament, només entrar em trobe a un pilot mundialista. Jorge Navarro, diu que enguany te moto per a estar davant.

Després vaig cap a la zona de boxes, estan fent els entrenaments i fa una oloreta molt bona a oli cremat jejejejeje

Passejant passejant...

Ja haveu vist la foto abans amb Champi Herreros, ací la seua amb que es va proclamar Campió del Mon de 80cc. Que tio mes simpàtic i agradable, a la pregunta de si tornarà a fer de comentarista a les carreres de TV... diu que no depèn d'ell, que l'han de cridar.... Una pena perquè l'únic dia que va estar va donar una lliçó de saber i d'explicar bé les coses, segons ell des de els 12 anys que porta damunt d'una moto.

A la zona VIP estan Gelete i Oscar Haro però hi ha personal de seguretat i no es pot accedir. També he vist per allí al bo de Polit, de la Vall i he estat xarrant amb ell. Els pilots de MotoGP se'n van a dormir mentre els mecànics els preparen les motos, ací.....

No se qui es este tio.... però anava com un tir!!!!

Menuda Mobylette mes wapa.... per a algú que pesa poc com jo te que ser un joguet BESTIAL!!!!


He estat allí veient els entrenaments i les dos primeres carreres, però tenia que tornar prompte a casa i no les he pogut vorer totes. De totes maneres.... fotos si que he fet "unes poques" https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10155826368791138.1073741921.560231137&type=3&pnref=story

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada