4/1/18

Montcabrer-l'Arrel

La setmana passada vam intentar pujar Edu i jo, i no vam poder pel fort vent que feia, a la caseta de les firmes es vam tindre que tornar. Hui una altra intentona..... 
No tinc molt de temps perquè tinc que anar a ca els meus pares així que per a retallar un poc de temps.... retalle distància també i puge per la carretera.
Una vegada dalt del Port, per la Senda dels Cavalls cap al Mas de Sta. Barbara. Continue pel Camí del Mas de Mingolet cap al Camping i comence a pujar fins arribar a la Font del Mas dels Arbres.

Pegue un mos i pose mes aigua i continue la pujada. Molt millor del seient perquè no he patit mal d'esquena com l'altre dia. Arribe al Mas de la Foia Ampla i em trobe a dos ciclistes pujant, per la vestimenta d'un d'ells alcoians..... no tardaràn en passar-me.
De seguida que arribe a la part mes empinada i jo comence a empentar la bici em passen. Van els dos pujats.... com diu Carlos... no hi ha cap alcoià fluix. Arribem a l'encreuament i em dona la impressió que van a baixar cap a Cocentaina. Jo continue empentant la bici. Arribe a la caseta de les firmes i fa molt de vent, no tant com l'altre dia però també costa un poc mantindre l'equilibri. Per la Font del Pouet passe a unes persones fins arribar dalt. Fa molt de vent i costa prou mantindre l'equilibri.


Vine.... vine... vine al "lado oscuro" jajajajaja

Esta es la mes antiga de totes les casetes que posen de naixement.

Intente posar-me a cobert del vent entre les carrasques de baix per a menjar un poc i posar-me les protes. Per això hi han poques fotos. Comence la baixada Rock'n'Roooooooooooooooollllllllllll. Una vegada baixe un poc i no fa vent, la baixada es torna mes divertida fins arribar al Mas de la Foia Ampla i després per la pista fins la Font de Mariola.

Agarre mes aigua i em dirigisc cap al Càmping i pel Camí de la Serra cap al Teular del Sapo. Em desvie per anar a baixar la Trialera de l'Arrel. Mes Rock'n'Roooooooooooollllllllllll

Descripció de la baixada???? Pendent.... molta pendent. Entre els arbres Bocairent.

Però encara està lluny i queda prou de baixada.

Una vegada baix hi ha una senda que creua.... a la dreta camí i final de ruta, a l'esquerre continua la senda.... cap on cregueu que he anat????
Un poc mes avant es torna a dividir la senda, cap amunt Sant Jaume cap abaix les Alqueries, la Casa de l'Horta i el Barranc del Canyaret.

Continue per la senda, menys mal que la barana es mes baixeta que l'altura del manillar perquè no es podria passar.

Arribe fins el final de la senda, fins i tot he continuat però m'he trobat a un home a un bancal que em deia que no es podia passar i he pegat mitja volta. Baixe cap a les pistes del Poliesportiu i finalment l'Estació on tinc el cotxe aparcat. He arribat mes prompte del que pensava...... PERFECTE!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada