2/1/18

Rallyman.... amb "final Feliz"

Com ahir no vaig poder eixir en la bici, em vaig alçar molt tard he eixit hui. Estic fent-me gos.
Baixe cap a l'Ecoparc i agarre el carril bici cap amunt. Continue per la via de servei cap Aielo i continue pel carril bici fins arribar al Camí Reial de Gandia. Continue pel Camí de la Font Santa fins arribar a Ontinyent.
Vaig directe al taller de les motos i quedar amb ell per a canviar l'oli de la moto. Després vaig a la tenda de la bici, em diu que els pedals els tindrà esta setmana. M'ajusta un poc les manetes dels frens. Poc a poc vaig posant-la com toca.
reprenc la marxa pel mateix camí que he vingut, el Camí de la Font Santa i el Camí Reial de Gandia fins l'autovia i pel carril bici fins estar dalt d'Aielo. Em desvie per a pujar a la Creu de la Serratella.

Bona baixadeta fins arribar al Riu Clarià, el creue i cap amunt. Torne cap a agarrar el carril bici fins al Camí de la Foia de Candel que em porta fins el poble. Eixint hui en la bici i anat a Ontinyent.... he matat tres pardals d'un tir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada