14/1/18

Villena

Hui he tornat a eixir amb la moto, a vorer si el constipat desapareix del tot. Eixim passades les 9'00 per anar al Karting de Villena. Un poc d'autovia fins Ontinyent i un barranquet de Bocairent. M'ha sorprès que no estiguera banyat. Continuem cap a Banyeres i ens desviem direcció Onil, el Port del Canalí si que està banyat.
Passem Onil i anem direcció Biar, també hi ha algun tram banyat, continuem direcció Villena i com no se anar al circuit per dins del poble.... eixim a l'autovia i tornem a entrar per la que conec.

Recorde que abans em demanava un entrepà que es dia Frenazo. Ara o han canviat els noms o els entrepans. El de hui es diu Oxido.

Mentre estem esmorzant, hi ha un xiquet que no tindria mes de 10 anys pegant voltes amb una moto.... com anava!!!!

No havia pujat mai a cap, no em queda malament jajajajaja

Després d'esmorzar, Vicent se'n torna directe. Els altres després de fer un poc d'autovia ens desviem cap a Tibi. Per ací la carretera estava seca i per Xixona també. Un cotxe parat a la vora de la carretera d'una manera molt sospitosa m'ha fet frenar, ha resultat ser un taxi. Ahí l'altre Vicent ha aprofitat per a fer-me un "X fuera". Arribem a Xixona i pugem tranquil·lament La Carrasqueta.
Baixant hi havia un cotxe girant enmig de la carretera i davant un Megane RS que pegava una petardaes brutals. Una vegada a l'autovia, jo torne directe cap a casa, Vicent i Enrique cap a Agres. Després m'he creuat amb ells pel barranc de Bocairent.
El mapa de la volta de hui

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada