22/1/18

Les Salines

Hui ruta amb la bici aprofitant que treballe de nit. He eixit matí, encara no eren les 8'00. Pose les llums i a pedalejar. Puge per la Gaveta cap al Port. Quan arribe ja no fan falta les llums. Baixe el port i pel Camí la Palla cap a Novetlè. Allí torne a encendre les llums perquè faig un tros de carretera per anar cap a Xàtiva. Pel darrere del Decathlon cap al cementeri i per la carretera de Sorio cap a la Llosa de Ranes. Continue pujant pel Camí de Santa Anna, però hui no vaig a l'Ermita.

Em desvie per a seguir un track que m'havia descarregat de Pepe Rutadura però amb el GPS nou m'he liat.... encara no el tinc per la ma. Torne cap arrere i em marca una linea recta molt estranya però acabe Baixant pel Barranc del Salazar i continue per la Lloma del Pi, molt xules les sendes.

Amb algun tobogà, llàstima que la foto no reflectisca la verdadera pendent que hi ha.

Continue per Les Salines i veig un parell de senyals.... que collons serà això????

Ha resultat ser les runes d'una torre.

La pròxima vegada que vinga per ací tinc que baixar per ahí.

Continua sense apreciar-se la verdadera pendent..... yihaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sense arribar a la Font Amarga, continue pel Camí dels Carboners cap a Castelló de la Ribera. Pare a esmorzar al primer bar que veig. L'esmorzar molt bé.... cacaus, amanida, entrepà Xivito, beguda i cafè per 6€.... però hi ha gent fumant al bar i colilles a terra.

A esta ruta ja he provat dos bars i encara no he trobat el lloc adequat. Després d'esmorzar, torne un poc cap arrere i continue per la senda que va per la vora del riu. Mecanismes per a regar.... de 29"???? jajajaja

Passe Senyera i pel Camí la Rambla cap a Manuel. Continue per la Via Augusta / GR / Camí de Llevant / Camí del Cid.... tots els camins porten a Roma.

Continue pel mateix camí fins arribar al Genovés. Puge cap Alboi i quan arribe a la Xopà em desvie per la senda que va per la vora del riu fins creuar el riu i arribar al Molí de Guarner. Per la Senda de la Cova Negra fins Bellús. Després d'agarrar l'Assagador i passar el Mas del Salido, em desvie per dins del Barranc de la Ponta.... amb 58 km a les cansades cames no es la millor idea anar per ací.

Però com va de dir aquell.... CONSTÀNCIA!!!! Amb 28 km igual si que passe jajajaja. Quan arribe al Camí de la Creueta, tenia pensat anar cap a la Gaveta però ja estic molt cansat. Així que decidisc anar per Caputxins directe a casa. Al final he fet una bona quilometrada, tot i que no he pogut fer la ruta que volia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada