6/1/18

TransCastell Xàtiva

Hui era tradicional anar a Bocairent per eixir amb la gent d'allí i anar a La Canyada per vorer als Reis Mags. Però, les previsions eren de pluja.... i banyar-se en el poble es una cosa i banyar-se fora del poble una altra, així que no he quedat amb ningú.
Quan m'he alçat eren les 8'20 i no hi havia ni un núvol. Així que em canvie i a rodar a les 8'40. Vaig per la Pirotècnia a pujar el port. Comence a baixar i em creue amb uns altres ciclistes. De seguida em desvie pel Camí de la Costera de Sant Antoni fins arribar baix i em torne a desviar cap al Barranc dels 5 Germans. Continue per la via de servei i pel costat de la via cap a Novetlè, on em creue amb uns altres ciclistes.
Abans d'arribar a Novetlè em desvie cap al Cementeri amb la seua posterior fortísima pujada. Continue per la senda cap a Xàtiva. Es una senda tècnica que va exigint continuament l'atenció per a no quedar-te atrancat. Una vegada a Xàtiva puge al Castell, obrin a les 10'00 i son les 10'10.... Perfecte!!!!

Entre per eixir per la Porta del Socorro, estava tancada i fins i tot he tingut que obrir-la jo..... LA MARE QUE L'HA PARIT COM PESA!!!!!!

En eixe moment ha vingut un guia amb uns turistes, cosa que he aprofitat per a que em feren una foto eixint per la porta.

 La baixada no es difícil, llevat del tram final que hi ha molta pedra. Crec que es nota que no passa gent.

Vista de tot el castell.

Continue per la senda del Barranc de la Solana. una altra senda amb el seu puntet tècnic. Una vegada arribe al Camí del Port de Bixquert.... m'he enganyat.... en lloc de continuar el camí he baixat per un altre i he eixit a la carretera. He tingut que fer algo mes de mig quilòmetre per tornar a agarrar el camí que va cap a la Cova Negra.
Una vegada a la Font de la Cova Negra pare a pegar un mos, son les 11'00. Continue per la senda de la Cova Negra. Quan estic arribant a Bellús em desvie per a entrenar un poc els barranquets.... els Mataos van a matar-me si no en faig.

Hauré fet uns 500 metres per dins del Barranc del Salido.... però han paregut 500 quilòmetres buffffffff com cansa pedalejar entre tanta pedra. Continue cap al Mas del Salido. Volia tornar a entrar per dins del barranc però son quasi les 12'00 i vull arribar prompte a casa per anar a arreplegar els Reis de ca els auelos. Així que continue per l'Assagador de Bellús cap al poble. Primer em creue amb el primer grup de ciclistes d'este matí, pocs metres després amb el segon grup.
He arribat a casa a les 11'55 i amb quasi 37 km. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada