22/8/19

Tornada Pirineus pel Congost de Mont-Rebei

Dissabte quint dia de moto..... a pesar dels meus càlculs.... que no se per quina raó jo tenia en ment que tornàvem divendres i quan Maite em va preguntar a l'hotel de França em va caure el mon damunt perquè havia quedat amb Carlos.
S'alcem a la mateixa hora de tots els dies, les 7. Estem una estona de xarreta amb uns "harleyros" que vam conèixer el dia anterior amb cerveses varies.

Després de desdejunar, arreplegar els regals de "finisher" (palabro de moda) i despedir-se de la gent, ens posem en marxa. Tornem per la mateixa carretera per la que haviem vingut cap ací.... Escalona, Aínsa...

.... Arro, la Foradada del Toscar, Navarri, Torre de Ésera i ací ja ens desviem cap Torres del Bisbe i Benavarri on parem per a fer-se un cafè.

Continuem cap a Tolba, Litera, Pont de Montanyana i ací.... em vaig enganyar de carretera per anar al Congost de Mont-Rebei.... però com el cabró del GPS recalcula tan rapit la ruta no em vaig donar conter. Arribem al Coll de Montllobar per una carretera molt xula i divertida però ja començava a olorar-me algo.

Amb unes vistes molt xules.

El baixem i ja tenia clar que per allí no era.... pegue mitja volta.... i el GPS recalcula una altra ruta.... en lloc d'arribar dalt em porta cap a Puigverd i Castell de Mur per una puta merda de carretera.

Arribem a Guardia de Noguera i pregunte a uns homes per anar al Congost de Mont-Rebei explicant-los que ens havia passat.... els dos homes es van tirar les mans al cap dient-me que en Pont de Montanyana ja quasi estava en el Congost i que havia perdut mes d'hora i mitja.
"Las penas con curvas son menos penas" diu el refranyer popular motero grrrrrrrrrrrr Ara tinc que posar gasolina i tenim que desviar-se 8 km per després tornar ací i anar al Congost. Fem això i continuem cap a Moror, Alzina, San Esteve de la Sarga, Alsamora i finalment el Congost de Mont-Rebei.

Per eixa carretera es per la que hauríem d'haver vingut després de Pont de Muntanyana i el Congost. Desfem el camí  i parem a Moror per buscar un bar per a dinar.

No em trobem cap i un home em diu que tenim que anar al bar de la piscina de Guàrdia de Noguera i això fem.

Resulta que el bar es..... vegà. D'algo hi ha que morir-se :( El Gaspatxo andalús estava fresquet i bo.

El plat que ens van traure per a dinar també... "Si parece pollo, huele a pollo y sabe a pollo es.... HEURA"jajajajaja

La veritat es que estava molt bo, em va sorprendre... i de pas no et quedes embafat. Reprenem la marxa cap a Cellers pel costat de l'Embassament de Terradets, continua la carretera per un congost molt xulo i divertit per la Noguera Pallaresa.

Continuem pel costat del Riu Segre cap a l'Embassament de Camarasa, li peguem la volta a Balaguer i entrem a l'autovia per a fer la circumval·lació de Lleida fins Fraga. Continuem cap a Mequinenza per un altre llac, no vaig poder parar perquè un capullo amb un Volvo venia apegat... no se li va ocorrer altre lloc on adelantar-me que a un radar..... espere que ixquera en el monyo ben fet.
Arribant a Caspe ja ens feia mal el cul.... però no volia parar fins no arribar a la gasolinera d'Alex Rins.... així que continuem sense parar passant Alcañiz i finalment arribem a la gasolinera.

Allí fem una bona descansada.... ens fem uns refrescos i continuem just quan estaven caient unes gotes. Agarrem la carretera direcció Morella, Sant Mateu, les Coves de Vinromà i en Belloc agarrem l'autovia.
En Almenara tornem a parar per afer un altre repostatge i un altre refresc.... i ja sense parar fins arribar a casa. Hora d'arribada i quilòmetres totals.

Ací la resta de fotos. https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10157247716186138&type=3
El mapa de la ruta.... mes o menys perquè jo crec que vam fer uns quants km mes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada