19/8/19

Arribada als Pirineus

Segon dia de ruta. A les 7 sona el despertador, desdejunem i ens fem l'ultima foto amb la Basílica al fons.

Anem eixint de Saragossa i parem a una gasolinera per omplir el dipòsit. Deixem l'autovia i ens dirigim cap a El Temple i Tormos on hi ha un embassament, li peguem la volta i al poc arribem a un altre embassament, el de Ardisa.

El semàfor en roig esperant que passe un tractor per eixa estreta carretera que es la presa.

Continuem cap a Losanglis..... de Charlie jajajajajaja Ayerbe i Loarre. Pugem al seu castell just quan anava a començar una visita guiada que aprofitem.

La carretera per arribar al castell, puja mes amunt encara, i hi ha un moment que el tens baix. Fenomenals vistes.

Continuem cap a Bolea i Esquedas on agarrem l'autovia.... la següent parada està lluny. Voregem Osca i ens dirigim cap a Barbastro on deixem l'autovia. Continuem cap a Graus, Torre de Ésera, Campo i parem per a fer un repostatge i fer-se un refresc.
Continuem cap a Castejón de Sos, però abans fem el Congosto del Ventamillo..... espectacular!!!!! i al·lucinant amb un autobús per aquella carretereta. Arribem a Benasque i continuem a Llanos del Hospital, on s'acava la carretera, però la parada la teniem en un altre lloc.... espectaculars paisatges.

Desfem el camí que havíem fet i tornem a Benasque, anem a dinar a un lloc que ens havien recomanat.... però ja passava de les 15'30 i no ens han volgut donar taula. Anem a un altre lloc on no han tingut cap problema en donar-nos a dinar. Amb el pic de Cerler al fons.

Tampoc ha estat gens malament el dinar. jejejejejeje

Ens tornem a posar en marxa, encara ens queda una altra parada abans d'arribar a l'hotel. Tornem a fer el Congosto del Ventamillo..... esta segona vegada encara mes divertit que la primera jajajajaja Continuem cap a la Foradada del Toscar, Samper (cognom molt valencià) i finalment Aínsa. Que grans moments que he viscut en la bici i ganes de tornar. Una foto ràpida i ens tornem a posar en marxa.

Reprenem la marxa cap a Escalona i la següent parada del viatge... el Cañón del Añisclo. Carretera espectacular que ha estat tallada al tràfic.... i ara que es pot passar hi ha que aprofitar.

L'avantatge es que al ser tan estreta.... es d'un sol sentit de circulació i hi ha varis llocs en els que pots parar per a caminar un poc i "afotar" bé.

Finalment arribem al Mirador del Añisclo.... sense paraules!!!

Ara ens toca fer una carretera que està en prou mal estat, passem per Buerba abans d'arribar novament a Escalona i finalment a Lafortunada on tenim l'hotel.

Cerveseta, dutxa i explicació de la ruta que tenim que fer els dos pròxims dies..... el Tour Moto Perdido Extrem. Consisteix en pegar-li la volta al Monte Perdido. Encara que nosaltres al fer-la en dos dies.... podem desviar-nos de la ruta i fer uns "extres"

La ruta del dia. Ací la resta de fotos https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10157239504221138&type=3