12/8/19

Beneixida 2 Bib's

Hui volia eixir amb la bici i fer quilòmetres, així que ha tocat matinar tot i que la nit ha sigut calorosa i ha costat dormir.
Cap a les 7'15 m'he posat en marxa, baixe el port i pel Camí la Palla cap a Novetlè i pel Camí la Bola cap a Xàtiva. Vaig cap al cementeri i per la carretera de Sorio cap a la Llosa de Ranes.
Comence a pujar cap a l'ermita de Sta Anna i em desvie cap a la pedrera i baixar a la Font Amarga.

També he fet els 2.000 km en ruta enguany. No està malament per a la quantitat de problemes físics que he tingut enguany i que m'han impedit eixir en la bici prous dies.

A partir d'ací m'he desviat de la ruta habitual.... he anat cap a Beneixida pel Camí dels Carboners on he arribat cap a les 9'10 i directe a esmorzar.
L'altra vegada li vaig sentir dir a la cambrera que tenia carn de cavall....

Carn de cavall a la brasa, cacaus, amanida, beguda i cafè 5€..... tindré que posar-me seriament a buscar rutes per a vindre a esmorzar ací.
Torne arrere passant novament pel costat de la Sèquia Escalona.

Pareix bon lloc per a banyar-se.... sempre i quan no xafes el cranc i et talle el dit xicotet del peu jajajajajajaja

Una vegada arribe al lloc on m'havia desviat.... continue per on vaig habitualment per anar cap Castelló de la Ribera i creuar a l'altre costat del Riu Albaida. Continue cap a Senyera i Manuel. Pel que abans era la via del tren, ara hi ha un carril bici.... es una llàstima que no arribe fins Xàtiva.... SERÍA LA CANYA!!!!!
Continue pel Camí de Santiago/ Camí del Cid/ Via Augusta fins arribar a El Genovés. Vaig cap a Alboi i en arribar al Molí de Guarner faig la paradeta per a banyar-me entre els peixos.


Em torne a posar en marxa cap a Bellús.... ací el flash de la càmera m'ha gastat una mala passada.

Una vegada a Bellús continue pel Camí de l'Algepser i el Camí de la Garrofera fins arribar al poliesportiu....

I després a casa, al final 65 km.... Missió Complida!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada