26/8/19

La Vuelta. Ibi-Biar-Alacant

Hui he anat a Ibi per a vorer l'eixida de l'etapa 3. Però vaig vorer mal l'horari d'eixida..... em pensava que eixien a les 11'10, ixa era l'hora de la caravana publicitària.
Així que a les 10'15 estava allí.... sense esmorzar!!!!!

Una passejada per a vorer tota la parafernàlia que porta un esdeveniment d'este tipus.







Molta gent porta frens de disc però el que m'ha cridat l'atenció ha sigut la cadena, per la part de fora es recta.

Passant verificació tècnica.... estarà buscant un motoret????

Primo Roglic, un dels favorits.

Nicola Roche, el líder.

El Movistar rebent el premi al millor equip.

El CRACK

Com estava lluny de l'eixida i tenia la moto prop, he optat per no vorer l'eixida i anar al Port de Biar per a vore'ls passar i ja dine en Alacant. El problema es que creia que passaven mes prompte. Així que després d'estar una bona estona he decidit baixar a Biar per a comprar-me el dinar i en passar ja vaig a Alacant. Escapats al Port de Biar.

El NO vídeo del pelotó..... dic NO perquè creia que estava fent vídeo.

Una vegada ha passat tota la caravana he eixit, anant cap a Castalla els he vist des de l'autovia. Arribe a Alcant i vaig cap a l'eixida. Hi han mes stands publicitaris.... a un donaven botellins... però tenies que registar-te en una web i donar les teues dades i acceptar les condicions d'us.... per un botellí????? estem locos o que??? Però si els ciclistes els tiren!!!!!
Vaig a fer-me una orxata a una terrassa amb tele veient com arriben. Quan estan prop vaig cap a la meta.... no he pogut agarrar un bon lloc i només he vist a un amb les mànegues blanques alçant els braços, ha resultat ser Sam Bennett guanyant a l'sprint.
Quan me'n anava encara he tingut sort de poder-me fer una foto amb el ciclista mes espectacular dels últims anys.... sense ell s'ha acabat l'espectacle... ara només ataquen faltant 500 mestres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada