28/8/19

Llocnou de Sant Jeroni

Hui he eixit a fer una volta amb la bici, l'objectiu es fer quilòmetres. Vaig cap a l'Ecoparc i per la via de servei cap a Montaverner.

 Allí agarre el Camí Reial de Gandia. Passe la Pobla del Duc i continue pel Camí Reial. Arribe a la Rambla de Pinet, la primera de les dos voltes que tinc que creuar el Riu Vernissa.... ací no hi ha aigua... tot i les pluges dels ultims dies.
La segona que vegada que tinc que creuar el Riu Vernissa si que en hi ha mes que l'ultima vegada que vaig passar, però res preocupant.

Sort que es pot passar per la voreta sense banyar-me els peus. Continue pel Camí de la Planissa fins arribar a Llocnou i vaig directe al bar, son les 10'20.

Passades les 11 em torne a posar en marxa. Torne a agarrar el Camí de la Planissa, però esta vegada cap amunt..... buffff. Torne a creuar el Riu Vernissa.
Continue pel Camí Reial de Gandia. Passe La Pobla del Duc. Creue el Riu Missena i arribe a Montaverner, continue per la via de servei fins arribar al poble abans de les 13'00 hores. He anat a un ritme tranquil i no m'he trobat cansat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada