31/12/19

Montcabrer Nadalenc

Hui última ruta de l'any. Tot un clàssic, pujar al Montcabrer.

A les 8 del matí em pose en marxa, amb una temperatura molt fresca 1ºC. Puge cap al polígon, pareix que està tot el mon de vacances, no es veu moviment a cap fàbrica. Una vegada a l'Ermita de Sant Antoni em desvie cap a la Font del Rotglar i pujar el Morro del Porc. Continue pel Pla de l'Anima cap al Port de Mariola i la Senda dels Cavalls. Segons Avamet, la mínima a la Rambla de Mariola -6ºC..... MEU CREC!!!!!

Arribe al Mas de Sta Barbara i continue cap al Mas de Mingolet. Passe el Càmping i arribe a la Font del Mas dels Arbres, paradeta per a pegar un mos.

Hi havia tant de cotxe aparcat ací que no he vist l'entrador a la font. Dalt serà com estar a un centre comercial. Comence a avançar gent mentre puge per la pista. Continue per la Foia Ampla i continue avançant gent. També gent baixant del cim.

Una vegada passes el Mas de la Foia Ampla, passes mes temps empentant que pedalejant. Una vegada dalt, hi ha molta gent, son les 11. Aprofite per fer-me les fotos abans de que arribe mes gent.

Mar de núvols amb Aitana al fons.


Amb zoom

Toca esmorzar, tot i que m'he oblidat de fer-me un entrepà..... mes lloc per a la nit. Tinc barretes i dàtils. Em pose les protes i comence a resar.... hi han molts ulls i càmeres per ací jajajajaja
Comença el Rock'n'Roll. Com l'any passat vaig baixar per l'altra senda que porta a la Foia Ampla i la Trialera de la Sarsa i vaig arribar prompte..... enguany faig la mateixa ruta.
Al principi estava de luxe.... però a mesura que arribava baix cada vegada mes banyat, així que espaiet i bona lletra. Continue avançant gent i creuant-me amb mes gent. També amb Barranc. Arribe a la Font de Mariola.

Agarre aigua i continue cap al Càmping, el Teular del Sapo i arribe a l'inici de la trialera. Mes Rock'n'Roll.

Igual que abans, primer de luxe i poc a poc cada vegada mes banyada..... per ací si que toca anar en precaució, menys mal que he baixat per esta i no per alguna altra. Bocairent al fons

Una vegada baix, fins la via i cap al poble per arribar just a les 13'00 hores complint el meu record ciclista amb 3.670 km. Increïble..... no m'esperava poder fer tants quilòmetres tenint en conter els mesos de febrer, abril i maig que vaig tindre problemes físics i no feia ni 100 km eixos mesos. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada