16/12/19

Carrícola

Hui per aprofitar la setmana que treballe de nit, he eixit a pegar una volteta amb la bici, he arribat fins la Torre de Carrícola com demostra la foto. Però abans.....

He eixit passades les 8'30 i feia molta frescor, així que pegue la volta i torne a casa per posar-me el talla-vents. Continue per la via de servei cap a Montaverner i el Riu Missena, passava un poc mes d'aigua i m'he banyat un poc el peu. Continue pujant pel Camí del Pla de la Punta fins arribar a Otos, el poble dels rellotges solars, i com no.... hi ha un d'una bici.

Continue la pujada pel Camí de la Serra fins arribar al dipòsit i ja comence a xafar terra pel Camí del Meler.

Ja estic prop de la torre.

I en eixe moment el GPS s'ha quedat pillat tot i que jo no m'he donat conter. Continue pujant, em pregunten uns senderistes que baixen com van a Carricola i els ho explique.... si aneu bé vos trobaré baixant. Continue un poc mes amunt i vaig fins les escales. Vaig la foto d'abans i comence a baixar. Agarre el Sender de les escultures i al prop agarre als senderistes d'abans. La veritat es que com no he parat per a res he fet una baixada ràpida, amb el Mussol que es l'ultima escultura.

Directe al bar, ací encara no m'havia donat conter de la putada del GPS tot i que l'he llevat. Em demane l'entrepà de la casa, que ademés es grandet: Pexuga de pollastre, bacon, ou i ceba.... per a xuplar-se els dits... mai millor dit jajajajaja

Amb beguda, olives, cacaus i tallat per 5'50€.... Una vegada he eixit i he vist l'hora al rellotge de l'Ajuntament-Farmacia es quan m'he donat conter que s'havia quedat pillat.... ni contava, ni podia canviar de pantalla, ni podia apagar-lo.

A fer la mà!!!!!!!!!!!!!! Continue i quan arribe a casa ja vorem que li faig. He baixat fins l'Arcà.

Pareix que hi ha alguna altra arcà mes i estant netejant-ho.... ho tindrem en conter. Agarre el Camí del Gatell i baixe al Barranc d'Atzeneta, ara ve una forta pujada fins el Camí de Bèlgida..... a tot això jo anava apretant botonets del GPS fins que he arribat a Atzeneta i finalment l'he pogut apagar i tornar a encendre. NIPUTAIDEA!!!!!!!!!!!
Baixe pel Camí d'Albaida fins l'Estació del Tren i cap al Circuit d'Albaida, creue el riu i agarre el Camí Reial de Gandia fins Montaverner, i allí per la via de servei cap al poble on he arribat passades les 12'30.
Ací el perfil de hui.
 

I ací el perfil de l'altra vegada que vaig estar per ací.... pareix que falten uns 5 km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada