15/12/19

Tibi

Hui he anat a vorer la get del poble quina volta volia fer. Ningú deia res.... al final Juanvi ha dit d'anar a Tibi però la gent no es decidia. Tot indicava que la ruta seria anar a La Nucia després d'estar 15 minuts esperant, així que he agarrat i he anat jo a fer la ruta de Tibi.
Direcció Bocairent, Banyeres, baixe el Canalís i abans d'arribar a Onil em desvie cap a Ibi. Hi havia un carrer tallat i m'he tingut que desviar per un altre carrer, en això que veig una moto que anava molt decidida canviant de carrer.... igual este sap eixir, he pensat. Així que he tirat darrere d'ell.... en efecte... sabia eixir i ademés també anava direcció Tibi i a bon ritme. Abans d'arribar a l'autovia s'ha desviat per una altra carretera i jo cap a Tibi.
Vaig al bar de sempre i estava tancat, així que he entrat al del costat..... i a una taula estava Dami amb els altres de Bocairent que no feia molt que havien arribat i m'he assegut amb ells per a esmorzar.
Després hem anat cap Agost i per una carretera que no coneixia cap a a Petrer.... no es una carretera per anar rapit, es per anar disfrutant del paisatge. Una vegada a Petrer anem a Xorret de Catí.
Allí ja m'he acomiadat dels demés, ells anirien a pujar el Canalís i jo he agarrat l'autovia i directe cap a casa per anar a dur-li la carta als Patges Reials.
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada