14/12/19

Pla de Corrals - Mirador de la Mallà

Hui tenia previst fer una altra ruta però finalment no l'he fet. Pensava que faria molt de vent i volia fer algo prop de casa, però quan he eixit i he vist que no en feia gens.... la faig llarga!!!
He eixit tard, eren quasi les 8'30 quan m'he posat en marxa i he anat per Pla de Corrals al Mirador de la Mallà.


Però abans ha hagut alguna que altra diversió. He baixat cap a Bellús pel Salido i pel Camí del Corral Vell cap a Benigànim. Una vegada allí continue pel Camí de Torrella a fer les Sendes del Carrascal baixant el tobogà mes empinat i arribar a Quatretonda. Comence a pujar per Les Voltes, quan estic arribant dalt he sentit un cotxe que venia per darrere.... una C-15 i uns ciclistes darrere. Em passa el cotxe i em creue amb mes cotxes i ciclistes. Una vegada dalt vaig un poc mes tranquil per a que m'agarrarren els ciclistes però a una revolta de baixada he vist la C-15 de nou.... OOOOOOOOOOOOOSSSSSSTTTTTTTIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAA..... Vaig a per ell!!!!!!!!!
Es un tram amb baixades, curva, creues el barranc, pujada, curva, baixada, creues el barranc, pujada... he anat tot engorilat fins que l'he adelantat inclús abans d'arribar a l'Alberg de la Bastida... el del cotxe es deu d'haver quedat flipat jajajajaja, ha sigut divertit. He mantes el ritme un poc per a que no em tornara a avançar el cotxe al mateix temps que anava creuant-me amb mes ciclistes, cotxes, motos i gent corrent.... mai havia vist per ací tanta gent, la majoria de vegades no coincidixes amb ningú.
Una vegada a Pla de Corrals directe a esmorzar, eren les 10'30.

 L'entrepà de la casa llom, pernil i ceba mes beguda, amanida, cacaus i tallat 6€

A les 11'15 em pose en marxa pel Camí de Barxeta, tot i haver eixit tan tard vaig ve d'hora i mes hui que es dissabte, així que decidisc pujar al Mirador de la Mallà, pujada curta però empinada.


Torne pel mateix camí, esta vegada de baixada fins arribar novament al Camí de Barxeta i continuar fins arribar al Genovés. De camí a Alboi avance a tres ciclistes i els salude, estaven esmorzant a Pla de Corrals també i un em sona la seua cara. Una vegada a la Xopà d'Alboi continue per la senda que va vora el riu.

Qua arribe al Molí de Guarner altra vegada els tres ciclistes d'abans i els pregunte si son de l'Olleria. Com em diuen que si continue amb ells. Hi ha un que va molt tocat perquè fa temps que no agarrava la bici.... mala volta ha triat, hauria d'haver fet una mes curta.
Quan estem per la Casa Roja un diu que te presa i anem els dos davant pel Camí de l'Algepser i després el Camí de la Garrofera fins arribar al poble amb bon ritme i 58 km.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada