26/12/19

Ermitori de la Magdalena - Mascarell - Lliria

A les 6'45 tenia el despertador però a la mitja ja estava despert.... pues au. A les 7'10 dipòsit ple i en marxa. Autovia i manta per a poder esmorzar on vull, abans de fer una visita. Habitualment parava a l'Area de Sagunt per a fer-me un tallat i descansar un poc, però 1'85€ es car, així que m'he esperat a passar Almenara i en 1'30€ m'he fet un tallat i una galeta.
Un poc mes d'autovia fins Castelló i ja estic a l'Ermitori.

Primer he mirat si es podia pujar en la moto..... per poder-se es pot, però no es deu. Està prohibit i hi ha gent per allí corrent i no tinc ganes de jaleo. Així que puge a peu.

Res.... ni cinc minuts i estic dalt.

Amb unes vistes espectaculars, a pocs metres sobre el nivell del mar.... però prop d'ell.


Amb el Castell al costat, era prompte i estaven els dos tancats.


Baixe i continue la ruta cap al Bartolo, primer un altre pas del Meridià de Greenwich.

Pujant el Desert de les Palmes per la CV-147.... divertidísssssssssima.


No se qui es... a l'Entrada del Convent de las Carmelitas.

Runes del Convent dels Carmelites.... serà per convents i ermites????

Homenatge als Bombers i brigadistes que van lluitar contra el foc.

Arribe a Benicassim i vaig a esmorzar.... la carta amb 69 tipus d'entrepans.


L'amo es moter i la decoració.... també.

M'he triat el Tremendo

Tremendo es el nom.... i la descripció.... no he parat de llepar-me els dits jajajajajaja

Amb resvistes moteres amb rutes.

Crec que l'amo s'ha enrrollat amb mi, he estat xarrant en ell i al final m'ha cobrat 5€ per l'esmorzar quan el preu de l'entrepà soles ja era major.
Reprenc la marxa per la N-340.... però pareixia un tour turístic pels `polígons industrials de Castelló, Vila-Real, Les Alqueries i Borriana fins que arribe a Mascarell. Poble íntegrament dins de les muralles.

Un poc d'autovia i em desvie cap a la Vall d'Uixó, Alfondeguilla, Assuevar i Soneja per una divertidisima carretera. Un poc d'autovia i arribe a Sogorb amb una breu visita al castell, que està de reformes però m'han deixat entrar per a fer un parell de fotos.

Abans d'arribar a Altura em desvie per la CV-25 per a fer el Port de Xirivilla.... BRU-TAL!!!!

Això si.... millor l'asfalt per on he pujat que per on he baixat. Passe Marines i Olocau

I torne a passar per un altre poble que es diu Marines jajajajaja. Arribe a Llíria i vaig a visitar el Parc de Sant Vicent Ferrer.

Que si l'aigua naix d'on ell va fer un sermó.... de que em sona a mi això???? a si!!!! a Bocairent també.

Son quasi les 15'00 hores.... vaig a dinar jajajajajajaja

Em torne a posar en marxa cap a Pedralba, Xest, Montroi i Alginet. He parat a fer-me la foto en l'avió...... CAUENLAMAR!!!!!! Que està dins d'una empresa.... entre i li dic a una xicona que hi ha per allí que em faça una foto i me'n vaig abans de que ixca algun segurata.

Al poc arribe a casa. Hora d'arribada i quilòmetres.

El mapa de la ruta.

La resta de fotos https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10157625374571138&type=3&notif_id=1577384136512506&notif_t=feedback_reaction_generic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada