12/12/19

Higueruelas

Dissabte vaig estar a Higueruelas. Fa molt de temps que vaig anar amb Jordi i els Freambres, curiosament també va ser un 6 de desembre.... però del 2012. Set anys ja..... quasi res!!!! Aquella vegada només vam fer remontes per a baixar pel DH. Esta vegada es tractava d'una ruta amb Bikers de l'Alcoià, Bikers d'Alacant i altres penyes ademés de uns guies locals. La cosa prometia.....

A les 6'50 havia quedat amb Alex i Carlos a l'Olleria per anar cap allí. Quan vaig eixir Alex ja havia arribat i vam començar a carregar la seua bici quan va arribar Carlos amb la seua flamant E-bici que estrenava. Carretera i manta, mes d'hora i mitja de viatge. Arribem passades un poc les 8'30. Supose que eixiríem cap a les 9.
Comencem a pujar per pista.... mes pista.... una baixadeta per.... pista i continuem pujant per pista.


Un poc mes de pista i després una baixada per senda.... res de l'altre mon, per a mes INRI dos gossos que anaven pel mig de la senda ens frenaven.... jo anava xillant per si s'aparteven però res, davant portava una xica que espere que no s'asustara molt. Finalment es van apartar i vam arribar baix.... però molt sosa.
Continuem pujant un poc mes per pista i finalment baixem a una rambla, on vaig parar a fer-me una foto per a fer-li a Rubén la broma de "efecte òptic.... els collons"

Arribem a un poble, La Pobleta on es van fer dos grups.

 Vaig eixir en el primer grup, però anaven escopetats pujant.... per pista com no.... hora i mitja de cotxe per a fer 20 km de pista.... si ho se.... Em passa una xica en elèctrica i li dic que quan agarre als de davant que s'esperen abans de baixar. Per darrere venien Verónica i el seu home Paco amb un altra parella, en vista de que no podia agarrar als de davant m'espere i puge amb ells... així si s'enganyen pues s'enganyem els 5 i no jo soles.
Quan arribem dalt estava la xica de la bici elèctrica amb la xica que havia trobat baixant la senda darrere dels gossos i un xic.
Li dic que no era a ella a qui li cridava i es vam riure un poc. Els altres quatre companys de pujada van continuar pujant un poc mes i no anaven a baixar. El xic.... Jose de Moncofa, em pregunta si baixe ràpit i li dic que no, i em diu que baixe darrere d'ell.... pues vale!!!!
Comencem a baixar la primera trialera del dia amb mes de 20 km de ruta, es diu El Cartero. Va resultar ser una trialera bestial.... Jose anava davant "a saco" però jo anava engorilat i em costava seguir-lo. Menys mal que ell anava esperant-me. Tan engorilat anava i tan bé estava passant-ho que vaig xafar una penya banyada i allà que vaig anar.
Mentre em vaig alçar i vaig vorer que tant jo com la bici estàvem bé va pujar Jose a vorer perquè no baixava. La resta de la trialera la vam baixar un poc mes tranquils.
Una vegada baix van arribar les xiques, una amb l'elèctrica i l'altra sense. Vam començar a pujar per la carretera per a baixar el DH. Les dos xiques van tirar davant, no se quina de les dos anava mes apressa. Nosaltres vam pujar mes tranquils xarrant de motos.
Una vegada dalt, igual que abans.... Jose davant marcant-me el ritme i jo darrere intentant seguir-lo. Mentre la baixava inclús vaig recordar alguna coseta de l'anterior vegada que vaig estar.
Dos baixades espectaculars. Tot i la caiguda en la primera les vaig disfrutar molt les dos. Tal volta fent els mateixos km que fam ver.... mes de 30. Podríem haver pujat i baixat El Cartero i el Dh dos vegades cada un.
Una vegada al Campillo sessió de fotos. Jose pensant-se a quina rampa li tira.

 Finalment a la d'en mig.

Jo no soc de botar.


Després d'estar una estona i com no venia mes gent decidim baixar al poble. Ells van a la seua caravana i jo al cotxe. Em canvie i vaig al bar a fer-me una cervesa tranquil·lament mentre arriba la gent.

Que per cert van tardar prou, vaig aprofitar per comprar loteria i vorer les curioses curses que fan al poble.

Una vegada va vindre tota la gent vam començar a dinar.... que es va allargar prou però va ser divertit.

Finalment hora i mitja mes de cotxe per tornar a casa i arribar de nit. La ruta bastant millorable, em vaig quedar una mica decebut. Segur que per la zona hi han moltes trialeres i es pot fer una ruta mes disfrutona.... tot el temps, no sols el final.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada