1/8/20

Vilallonga Bib

Hui ruta nocturna-matinal.... volia fer una ruta llarga i deien que hui faria molta calor, així que he matinat.

A les 5'30 tenia posat el despertador, acostumat a matinar tota la setmana a les 5'20 ja estava despert... pues au. A les 6 em pose en marxa, fa bona frescor.

Baixe pel poble cap al carril bici i cap a Montaverner, de sobte m'adone.... el gps no fa cap soroll... em pose a toquetejar i pareix que està apagat.... al cap de poc m'adone que si està en marxa però que ni s'il·lumina ni fa cap soroll.... pareix que te desconnectat el so i la intensitat de la il·luminació.... al parar per a fer la foto anterior amb la càmera de fotos a tocat el GPS i ho ha desconnectat tot. Una vegada solucionat m'adone que a l'estar fussant he esborrat els 6 primers km de la ruta.
Continue pel carril bici cap a Ràfol de Salem, cauen unes gotetes. Ja tinc més claror i puc apagar les llums fins que estic prop del poble. Les torne a encendre per afer el tros de carretera i quan arribe a la pista del Benicadell les torne a apagar. Continue pujant fins a arribar al sostre de la ruta a les 8 del matí. Creia que arribaria més prompte. Baixe cap a Beniarrés i agarre la via verda, primer túnel.

Continue per la via fins a arribar a l'Estació de l'Orxa.

Ara ve el tram més bonic.

Llàstima, encara és prompte per a banyar-se i comença la pujada.

Últim túnel.... on està la bici???

Creia que venia el tren.... però no, era un cotxe. 😅😅😅

Passe la pedrera i baixe per la Font de la Reprimala cap al poble. Arribe al bar a les 9'20, bona hora. No hi ha molta gent i ens asenten a taules separades. L'entrepà de la casa: llom, tomaca, formatge i orégan.

Amb cacaus, olives, beguda, tallat i gel per al càmel 6'50. A les 10 em pose en marxa, tornen a caure unes gotes, el dia està de luxe. Torne a agarrar la via verda direcció Potries. Una vegada passe el poble és on em desvie i faig un tros nou per a retallar un poc. Vaig per un carril bici pel costat de la carretera.

Passe per un lloc on hi ha un grup de ciclistes parats, hi ha un a terra amb els genolls en sang. Li dic que porte botiquí i puc curar-li, Fa molt mala cara i amb un gest diu que no, ni ha parlat..... pues au.... almenys un company seu m'ha donat les gràcies. Continue cap al Monestir de Sant Jeroni que ja vaig estar per ací l'altre dia.

Al lloc on es va despenyar el tractor encara hi han restes.

Continue pel Camí del Molí i pel Rodat cap a Ròtova, allí agarre el Camí de Borró i el de la Solana per arribar a Almiserà i després Llocnou de Sant Jeroni. Pareix que hi ha algun tipus de raid.... esta la 5ª avioneta.

Ara ja comença a fer calor i costa un poc pujar la costera de la Planissia. Passe el Riu Serpis i continue pel Camí Reial de Gandia. Una vegada a la Pobla del Duc pare a fer un avituallament.

Una vegada en marxa de nou ja tenia al cap la pròxima parada.... al Riu Missena... Bib.

He parat a les 12'37 i m'he posat de nou en marxa a les 12'50. Continue pel Camí Reial de Gandia cap a Montaverner. Ja vaig cansat i fa molta calor, encara em queda aigua però tot i que no està calenta tampoc està fresca. Arribe al poble a les 13'30 amb 91 km al cul i 39ºC.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada