28/8/20

Investiganda per Benigànim by Enric

Hui ha tocat matinar per a fer la ruta, havia quedat amb Enric per a que m'ensenyara alguna coseta per Benigànim..... i no ha decebut.

M'he alçat a les 6'40 però he arribat justet a Benigànim, Enric ja estava esperant. Hi ha moooooooolta boira, descarregue i ens posem en marxa. Primer anem a buscar una trialera de la que he sentit paralar varies vegades però que encara no coneixia, Cadàvers.

Anem cap al Camp de Tir, ens desviem per a fer un tros de carretera i de seguida ens tornem a desviar pel Camí de L'Ombria de Torreta fins que arribem a l'inici de la trialera, ens proteccionem i al lio.

Es una trialera senzilla, ràpida i te el seu punt de diversió. Una vegada baix, ens encaminem cap a una pedrera per la que passarem dos vegades. La primera vegada que passem continuem pujant fins arribar a un encreuament.

Anem cap a l'Alt de la Malladeta, a mi m'ha tocat empentar quasi tot el temps. Si abans anàvem pujant, ara no hi ha cap mirament😅😅😅 BMX en estat pur.... BicialMuxcleeXtrem. Una llàstima la boira, ens ha privat d'unes bones vistes. Nomém hem vist aquest esser viu.

Ens tornem a posar les protes encara que queda alguna pujadeta.

I de seguida comença una baixada rock'n'rollera, amb una altra pujadeta al fons.

Una vegada baix, tornem anar cap a la Pedrera, però esta vegada estem molt aprop. Ens desviem per a fer una baixada per una pista molt trencada, sobretot al final. Arribem a la carretera del Port de Genovés, estem quasi dalt. Una vegada dalt, de les tres opcions que teniem hem agarrat la mes "light", ja que Enric no la coneixia.... i jo ja estava mortimer😅😅😅😅😅

Pugem un tros per anar empalmant les diferents sendes fins arribar a la Font del Pi. A partir d'ací ja només ens quedava arribar fins la caseta d'Enric per a fer-se una cervesa tranquilament, ja que el poble està "coronat"

Després d'una bona sobre-taula baixe fins el cotxe que el tinc propet. Mirant el mapa.... ja tinc estudiat una altra pujada per arribar a l'Alt de la Malladeta, tot i que també tocarà empentar, falta vore quina es mes senzilla.