31/8/20

Cañón Almádenes, Hellín

 Hui he anat a fer una ruta que tenia pendent des de feia molt de temps, Hui es la tercera vegada que intente fer-la..... la primera vegada vaig anar a l'altre costat del canyó (m'agrada mes per a banyar-se), la segona vegada no ho vaig trobar i hui si que he trobat el lloc.


A les 6 del matí sona el despertador, a les 6'35 eixia de la gasolinera amb 16ºC. Enseguida pense: quan puge el Port d'Almansa segur que baixa.... en efecte 11º. Però aixó no ha sigut el pitjor.... 9º abans d'arribar a Montealegre del Castillo, bon lloc per a fer-se un tallat i continuar.

Vaig cap a Tobarra, Rincón del Moro i Ayna. Mira que han tingut coneiximent i han posat un suport per a la càmera.


Així pots fer-te la foto com deu mana😅😅😅😅


Em torne a posar en marxa i pare al Mirador del Infierno que no havia parat mai i faig unes quantes fotos. Em torne a posar en marxa, la temperatura no puja de 13º, inclús torna a baixar a 9º. Arribe a Riópar, faig el primer repostatge amb 232 km i vaig a esmorzar. El del bar em pregunta si vull l'esmorzar moter??? Vale!!!!


Tampoc es ninguna filigrana però per 6'50€ tampoc està malament. Em torne a posar en marxa a les 10'15, la temperatura no puja molt. Passe per tres pobles amb nom curiós.... Parideras, San Blas i Bienservida on ja deixe de tremolar.😅😅

Puge el Port del Bellotar, molt xulo i amb bones vistes d'una penya, a l'arribar a casa he vist que es diu Peña Cambron.

Torne cap a Riópar i en Elche de la Sierra em desvie per anar a la Tomba d'Amilcar Barca.... General cartaginés que va morir per ací al ofegar-se al riu..... mandacohones!!!, es el pare d'Anibal.

Torne arrere i vaig cap a Agramón i La Mina. Ara si després de les instruccions de Dami, entre per un camí de terra de quasi 2 km i finalment arribe al Cañón de Almádenes d'Hellín. Primer hi ha una pasarel·la coberta, un túnel....

I després una pasarel·la descoberta d'uns 100 metres, fins que arribes on està trencat i ja no es pot continuar.

Pegue mitja volta i torne arrere, per ací no es veu cap lloc per banyar-se, l'aigua porta molta corrent i no es veu clara. Així que em torne a vestir de romà i vaig a La Mina, com ja son les 14'00 vaig a dinar.

Uns plats de picadeta, dos refrescos i un tallat 12'50€. No m'he donat conter a l'hora que m'he posat en marxa. Creue el Riu Segura, l'aigua es veu mes clara però ara ja no pare a banyar-me, continue cap a Calasparra per una carretera molt roin fins que arribe a la carretera que ve de Caravaca. Continue cap a Jumilla, on pare a fer el segon repostatge amb 266 km sense entrar en reserva. Continue cap a Iecla, Caudet i la Font de la Figuera fins arribar al poble. Com he fet prou de camí de terra vaig a la gasolinera i la netege un poc per arribar a casa amb 619 km. La resta de fotos. https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10158446857666138&type=3

El Mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada