25/7/20

Resto del Mundo

Li vaig vorer un dia una foto a Peter d'un "lloc curiós" i em va agradar, vaig buscar info per internet i vaig vorer la mateixa foto, però, pujada al 2010.... vaig però no sé si encara estarà.

A les 6'00 em pose en marxa, 24ºC és una temperatura molt agradable. Agarre l'autovia i cap a Llíria, una vegada la passe pare a fer-me un tallat. Són les 7 del matí.
Continue cap a Higueruelas i La Yesa per on la temperatura és de 16ºC i el forro de la jaqueta no molesta gens. No puc continuar cap a la Pobla de Sant Miquel perquè la carretera està en obres, vaig cap a Aras de los Olmos i entre a la província de Conca i passe pel Congost del Túria. Sempre que passe per ací m'impressiona, és una zona molt molt bonica.


Passe Santa Cruz de Moya i torne a entrar a la província de València, es l'illa del Racó d'Ademús. Passe Casas Bajas, Casas Altas, Torrebaja i Torrealta..... màxima originalitat als noms 😅😅😅 Pare a Mas de Jacinto per a fer el primer repostatge amb 242 km. De seguida em desvie cap a Riodeva entrant a la província de Terol per a arribar al poble a les 9'20. Bona hora per esmorzar. Pel que m'han dit no ho tenia difícil..... només hi ha un bar, i no està gens malament.

M'he deixat aconsellar per l'amo.... l'ou pareix d'estrús.😂😂

Amb un tallat del temps l'home m'ha dit: Dame 6 euricos (amb accent manyo😅😅😅)
Em pose en marxa i el GPS fa una cosa rara..... em clava per un camí de terra tot i que li tinc dit que els evite.... però és per on he posat jo. Em pare per a mirar el mapa al telèfon i passa un home, li pregunte i em diu que sí que hi ha un camí asfaltat, però que està molt mal i he d'anar en cuidat.
La veritat és que està transitat, m'he creuat amb 5 cotxes però està mal, ací el pitjor lloc.

Una vegada arribe a Camarena de la Sierra la carretera millora i arribe a l'objectiu del viatge, Cubla - Resto del mundo.

Està indicat per anar a varies capitals del món.

Són molt caxondos estos de Cubla. Continue cap a Villel per agarrar la Nacional i tornar cap a casa pel costat del Riu Túria passant per Libros.Torne a entrar al Racó d'Ademús i torne a passar pel Congost del Túria, esta vegada cap amunt.

Continue cap a Aras de los Olmos, Titaguas, Chelva, Loriguilla, Losa del Obispo.... osti osti.... que puc arribar a casa sense tornar a parar a repostar.... Si no fa falta.... NO PARE!!!!
Arribe a Llíria i agarre l'autovia..... bufffffffffffff arribe o no arribe??? Vaig mirant els quilòmetres que porte i els que falten.... no arribe.... ja voràs com tinc que parar a la gasolinera del port de l'Olleria 😅😅😅 me'n faltaran uns 20.... tot depén de quan entre la reserva.
Pujant el Port de Càrcer entra la reserva.... SI QUE ARRIBE!!!!
Hora d'arribada i quilòmetres....

23 km en reserva, 297 en un dipòsit!!!!!!!!!!!!!!!!! Segur que ha sigut per la "carretera" entre Riodeva i Camarena que he anat espaiet. El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada