26/3/18

Corral Poldo

Esta setmana em toca treballar de nit, així que hui matine i a rodar un poc en la bici. Com fa 15 dies vaig intentar baixar pel Corral de Poldo i no vaig poder perquè es feia tard..... hui blanc i en botella... ORXATA!!!!!
A les 8'10 em pose en marxa, però passa per ahí Sergio i estem un ratet xarrant. Em torne a posar en marxa cap a l'Ecopark i per la via de servei cap a Rafol de Salem on arribe quan porte una hora en marxa. Després d'un parell de quilòmetres per la carretera que va a Beniatjar pare al camí de la Pista Ombria del Benicadell, on "comença" la pujada. Pegue un mos i continue.
Es una pista molt tranquil·la, llevat d'un parell de rampes però que tampoc son res de l'altre mon. Em desvie per altre camí fins arribar a la carretera del Port de Beniarrés. Creue i comence a pujar pel Camí del Corral de Poldo. L'altre dia ja portava per ací mes de tres hores, hui dos. Al poc arribe dalt, hui no m'ha paregut tan empinat com l'altre dia.

Al fons hi ha un indicador.... vaig a vorer que es....

L'Orxa???? una altra senda per investigar jejejeje. Un poc mes avant està la Cava de la Barcella.

Amb unes molt bones vistes.

Però ara tinc estes vistes per davant

Faig un tros de camí i comença la baixada.... però hi han dos... quina es??? i on està la maniseta que diu "Sols bikers experts"???

Ja que pare a posar-me les protes aprofite per a menjar un parell de barretes i continue. Prove la de la dreta i no es.... no Problemo... torne arrere.

Hi han molts indicadors com este.... tants que no pare a tots...

Yihaaaaaaaaaaaaaaaa

Un altre creuament.... una altra senda per investigar jajajaja. Jo he baixat per la de la dreta que estic tapant.

Ex-Mirador???

Si... els arbres no deixen vorer el Montduver.

Continue baixant i hi ha un altre creuament, però pareix que ix a la carretera. Continue seguint el track i passa a ser camí fins arribar a Castelló e Rugat. Son les 11'30, ja es tard per esmorzar així que continue cap al poble. Vaig cap a la via de servei que va pel costat de la carretera i l'Ecopark fins arribar a casa on arribe a les 12'30 i un poc mes de 52 km. Al descarregar el track em done conter que la baixada comença mes amunt.... tal volta estiga allí la maniseta. Només havia fet una vegada esta baixada.... aquella vegada em va pareixer un poc complicada.... hui.... jajajajajajaja La resta de fotos. https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10156012156101138.1073741926.560231137&type=3
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada