6/3/18

Tobogans Salines

Ahir per aprofitar la setmana que treballe de nit vaig eixir pel matí amb la bici. Te dos beneficis, el primer que faig quilòmetres amb la bici i segon que matine i així puc dormir un poc per la vesprada. Fa unes setmanes vaig anar a investigar una ruta de Pep Rutadura però al GPS m'eixia una cosa rara. Hui he tornat a anar però amb els dos GPS així l'he pogut fer sense problemes.... tot i el problema que m'ha passat després.
Un poc abans de les 8'00 en pose en marxa. Fa molt de vent. Per la Gaveta cap al Port. Continue pel Camí la Palla cap a Novetlè i Xàtiva. Pel Cementeri agarre la carretera de Sorio i La Llosa de Ranes. Continue pujant cap a l'Ermita de Sta Anna i de seguida arribe al track.
Esta vegada l'he pogut seguir sense problemes, la primera senda te bona pinta i ademés sense vent.

Esta es la part fàcil, després venen uns tobogans d'infart.

Una vegada baix arribe a la carretera que puja fins el restaurant, te pinta d'estar tancat... tot i que hi ha vida.

Continue per una senda amb curiositats.

Al final de la senda hi ha que empentar un poc fins tornar a eixir al camí de l'Ermita. Continue baixant per sendes. Per ací diu que està prohibit el pas de vehicles a motor però hi han moltes marques de roda de moto.

El paisatge es molt bonic.


 Continue baixant sendes fins arribar al Barranc Llarg. Comence a remuntar per una senda tot i que el track va per un camí.... crec que es millor i de pas evites uns truscos d'abelles. Falta poc per arribar a la Font Amarga però no passe per allí. A la foto no s'aprecia la pendent reial.

Continue per anar a la baixada que vaig vorer l'altra vegada des de la Paret del Moro. Tot i que pareix que hi ha una senda, he pujat empentant la bici. Està fent-se tard per esmorzar i al anar recte cap amunt segur que tarde menys. Des de l'altre costat pareix mes empinada que per ací.

Una vegada baix, vaig a Manuel per esmorzar. Entrepà de vaca, cacaus, olives, beguda i tallat 5€. Molt be de preu.

Son cap a les 11'15 quan comence a pedalejar de nou. Continue per la Via Augusta direcció Xàtiva, novament amb vent. De colp el GPS s'ha quedat bloquejat i no marcava res ni em deixava canviar de pantalla. Al final he pogut resetejar-lo. Abans d'arribar a Xàtiva em desvie per la Travessa i eixir al Camí de Sant Antoni. Passe per les Arcades d'Alboi i per la Senda de la Cova Negra cap a Bellús. Continue pel Camí de la Garrofera i arribar al poble a les 13'15 i 60 km. Amb tant de vent arribe mort, pareix que porte 160 km. 
Vaig a la gasolinera per a rentar la bici, però abans m'agarre un refresc perquè estic mortimer. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada