21/3/18

Tr Gasolineres

Esta vesprada he tornat a eixir amb la bici. Ruta curta però condidora..... tant en les baixades com en les pujades. Baixe per a pegar-li la volta a l'Institut. Vaig cap a la Via de Sevei de la carretera fins arribar al túnel. Continue pujant cap a la Creueta i baixe la Trialera de les Gasolineres. Fa moooooolt de temps que no la baixava.... des del 20 d'abril del 2013 fent la Long Travel Banyeres-Xàtiva.... ja ha plogut.

 Comença el Rock'n'roll.... primer escaló sense problemes.... segon escaló mmmmmmmmm no. Vaig baixant tranquil sense córrer molt però baixant sense parar... fins que ací he tingut que parar perquè ja em feien mal els braços. Estic divertint-me!!!!

Hi ha trams que les motos els han estropeat i l'aigua ha acabat per deixar-ho fet pols. Arribe baix i pare a les escales on els de les motos van llevar la barana per a poder passar.

Ara toca pujar el port.... però no vaig a pujar per el "port", vaig a pujar per la Senda del Port. Només havia pujat una vegada, va ser al poc de l'accident i vaig patejar prou..... HUI NO!!!!
Comence mal, als pocs metres tinc posar el peu a terra.... CAGONLAMAR!!!! pegue mitja volta i baixe per a començar a pujar de nou.... ara si. Es una pujada amb una mica de tècnica.... Carlos t'agradarà mes pujar-la que baixar-la, ja voras jajajajajaja. Fins i tot en un punt estret i que me'n eixia de la senda m'he quedat parat fent equilibri i amb un colp de pedal he començat a pujar de nou.... haguera baixat de la bici per a agenollar-me davant meu jajajajaja
Una vegada al Port, continue fins arribar dalt i puge un poc mes per a baixar per la Llosa i la Gaveta i fer la "xicane". En l'altra bici no m'eixia i en esta dos voltes que he passat les dos he baixat. Estic començant a agarrar-li confiança a esta bici. El perfil de la ruta.

2 comentaris: