10/3/18

Font Barcella

Hui nova ruta amb la bici per acumular quilòmetres, 56 km i +1100. Anit vaig treballar i em vaig gitar quasi a les 7'00 del matí, a poc mes de les 11 comence a pedalejar. Baixe per la via de servei cap a Montaverner, fa prou de vent, creue el Riu Missena i comença la pujada cap a Otos, el poble dels rellotges de sol. Continue pujant pel Camí de la Serra fins arribar al dipòsit d'aigua on hi ha un altre rellotge de sol.

Pegue un mos, em lleve roba i comence a pujar per la Senda del Barranc de la Mata. Una pujada molt dura.... abans costava pujar.... ara es impossible. Hi ha una sèquia enmig de la senda provocada per l'aigua. He pedalejat només al principi. La senda vista des de dalt, com sempre... no s'aprecia la pendent.

Una vegada a la pista, continue cap a la Casa dels Guardes. Pegue la volta a la casa buscant una font però no hi ha cap, està baix i si baixe la pujada es molt dura així que continue per la Senda de les Planisses cap a la carretera del Port de Beniarrés. Son les 14'00 hores, vaig amb poca aigua i dubte de baixar per la carretera, però al final agarre el Camí del Corral de Poldo. Amb el Benicadell al fons.

Esta pujada no es molt dura però ja vaig cascat. Després de treballar anit i dormir poc es nota i damunt amb tant de vent. Arribe fins esta senyal.... no es ací el Corral de Poldo. No ho conec però igual es bona opció.

Comence a baixar, una baixada molt bona i al poc arribe ací.... una font.... ESTIC SALVAT!!!!!



Que fresca que ix l'aigua de la font. He esta apunt de tombar-me una estona però ja comença a fer-se tard. Després de beure i carregar aigua continue. Per desgracia la bonica baixada no continua igual... primer es per un camí, després per formigó fins arribar a la carretera. Una vegada a la carretera ho tinc clar.... al primer bar que veja pare. Arribe al Poliesportiu  i entre al bar que hi ha allí.
Bon entrepà amb dos begudes, cacaus i tallat 8€ està bé.

Ja passa de les 15'30 quan em pose en marxa. Continue fins Castelló de Rugat i per la via de servei cap a Montaverner i cap amunt fins arribar al poble a les 16'30. 56 km i mes cansat que un burro. Amb tant de vent els quilòmetres s'endurixen molt. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada