18/3/18

Tàrbena

Hui teníem previst fer una eixida amb les dones en la moto però per culpa d'una avaria s'ha suspès i he eixit amb el grup. Hem decidit anar a Tàrbena. Anem cap a Cocentaina, Benilloba i Gorga on m'han deixat anar a mi davant fins arribar a Tàrbena.... es veu que no tenien molta fam.

Mentre ens preparen els entrepans ens trauen una ensalada.

I l'entrepà típic de la zona.... sobrassada torrada amb mel.

Com tenia prevista una altra ruta i portava mig dipòsit no li he posat gasolina abans d'eixir ja que havia pensat posar-la al parar a esmorzar. Així que al baixar el Coll de Rates vaig jo davant fent camí i que els altres no estigueren molt de temps parats mentre repose. Baixant el Coll de Rates porte darrere a Fernando fins arribar a Parcent. Allí jo he continuat i ell a esperat als altres.
Al passar Sagra pare a la gasolinera i quan estic pagant arriben els altres. PERFECTE!!!! Em deixen anar altra vegada davant. Abans d'arribar a Pego ens desviem cap a la Vall d'Ebo. M'agrada esta carretera i hui no hi havien "molts" ciclistes.
Continuem cap a Alcalà de la Jovada, Planes, Benimarfull i una vegada a l'autovia carretera i manta cap a casa, on he arribat mes tard del previst però es que hem eixit tard. Una ruta que m'agrada molt i com m'han deixat anar davant ho he disfrutat molt. El diumenge que ve mes i millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada