22/12/17

Tàrbena-Coll de Rates-Vall d'Ebo

Continuem disfrutant de les vacances. Després de portar a les xiquetes a escola, volteta amb la moto.
Baixe el Port d' Albaida i em desvie cap a Millena, Gorga, Balones, Benimassot, Fageca i Famorca amb la carretera prou banyada. Castell de Castells i puge el Port de Sa Creueta, arribant a Tàrbena hi ha una bona vista amb el mar al fons.

Arribe al bar, llàstima que no estiga el foc encès.

L'entrepà de la casa: Sobrassada torrada amb mel.... mai millor dit: Per a xuplar-se els dits.

Continue cap al Coll de Rates, fins ací amb la carretera seca. Per a baixar alguna revolta banyada.

Arribe a Parcent, Orba, Tormos i Sagra. De seguida em desvie cap a la Vall d'Ebo, amb la carretera seca i molt millor que l'altre dia que vaig passar per ací perquè no m'he trobat amb pelotons de ciclistes i he anat mes seguit. Continue cap a Alcalà de la Jovada i Planes. Volia anar cap a Beniarrés però tinc dinarot d'empresa així que continue cap a Benimarfull i una vegada a l'autovia directe a casa.
La primera part de la ruta mes de tranqui i la segona part mes divertida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada