26/12/17

Nuc de corbata Aín-Pobla d'Arenós-Casas del Rio

Açò d'estar de vacances es de puta mare.... llàstima no ser ric o jubilat jajajajaja. A les 6'45 em pose en marxa, com tinc prou de gasolina me'n vaig directe. Creia que faria mes fred però fa una temperatura prou agradable. Quan arribe a l'Area de Sagunt pare per a repostar i fer-me un cafè. Quan he eixit "ja era de dia". Arribe a la Vall d'Uxó i deixe l'autovia. Per Alfondeguilla comença a ploure tot i que el sol m'enlluerna. Quan passe el poble ja no plou i la carretera amb bon asfalt està espectacular.

Continue cap a Xóvar, Eslida, i torna a estar la carretera banyada per la pluja. Al poc arribe al Nuc de corbata. La carretera pega una volta sobre si mateixa i passa per dalt.


Continue cap a Aín, Alcudia de Veo, Tales, Artesa i Onda. Fins a les portes del castell. 

Torne arrere i em dirigisc cap al poble de la "Espada pequeñita".... Espadilla.

Pregunte i em diuen on està el bar.... però està tancat, pregunte a unes xiques i em diuen que no hi han mes bars. Vaig al següent poble, Toga i també està tancat em diuen que vaja al següent poble, Torre-Xiva i es el bar de la piscina.... Però en Espanya no es on mes bars hi han????? Almenys ha merescut la pena tot i el preu de 6'60€

He eixit d'esmorzar sobre les 11'00 direcció Cirat, Aranyuel i Montanejos.

Continue per la carretera que va pel costat del Riu Millars fins arribar a l'Embassament d'Arenós.

I un poc mes avant la Pobla d'Arenós, llàstima de la carretera banyada, pareix que la pluja anava davant de mi.

Vaig a un Hotel Rural on volia comprar-me la samarreta d'Enduroland. Per a la col·lecció en companyia de les dos d'Aínsa i la de Morella 

Deixe la província de Castelló i entre a la de Terol. De sobte canvia la carretera.... deixa d'estar banyada però amb un asfalt roin. Passe Olba i.... cu cu...

Hi havia un bon grup de cabres.... mes de 20 segur. Continue fins arribar a Venta del Aire. La carretera per ací es millor però torna a estar banyada. Manzanera.

Passe Torrijas i es veu neu al cim de Javalambre.

M'encanta este tram de la carretera.... es una canya!!!!

Deixe la província de Terol i entre a la de València.... ja estic "arribant" a casa jajajajajaja

Continue cap a Losilla, Ares dels Oms, Titaguas, Tuejar i pare a repostar per segona vegada. Continue cap a l'Embassament de Benagéber.

Continue cap a Cases de Medina i abans d'arribar a Utiel agarre l'autovia fins a Requena. Agarre la Nacional direcció El Ponton i Casas del Rio. Vaig directe a la famosa Sínia (Noria).

I damunt està en moviment!!!!!! Em pensava que era un monument decoratiu.

Una vegada faig les pertinents fotos vaig a dinar, ja havia vist un bar molt propet d'on estic. Ja quasi son les 15'00 hores. Brascada de pollastre.

Molt bo però 7'30€ un poc car. L'altre dia em vaig menjar a Requena un plat per 20 cèntims mes. Després de dinar pregunte si hi ha alguna carretera cap a Cofrents o tinc que tornar arrere per on he vingut. Em diuen que hi ha un camí asfaltat pel costat del Riu Cabriel i que arribaré mes prompte.
Ha sigut veritat tot i que es prou estret i hi ha que anar amb precaució, menys mal que estava sec. Arribe a Cofrents.

Continue cap a Jalance, Jarafuel, Ayora i Almansa on agarre l'autovia. Per ací ademés d'estar la carretera seca fins i tot fa sol i em baixe la visera solar. Arribe a casa a les.... i quilòmetres.

Ja començava a fer-me mal la cama i on l'esquena perd el nom. Ací la resta de fotos. https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10155759856351138.1073741917.560231137&type=3&pnref=story  El mapa de la ruta. Llàstima de les carreteres banyades. Esta mateixa ruta en estiu i amb banyet al riu a Montanejos deu ser una canya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada