17/12/17

Benimarfull

Hui m'he despertat a bona hora per eixir amb la moto. Com ahir per la vesprada vaig eixir amb la bici i no vaig dormir, per la nit vaig caure prompte.
Vaig a omplir el dipòsit.... fa frescor..... MOLTA!!!!! Eixim a les 9'20 i encara es perd el Tio Pepe abans d'arribar a Benimarfull. Havíem dit d'anar a esmorzar prompte per a no trobar-nos les carreteres gelades.

Es veu que el del bar ho ha sentit perquè ha tardat una eternitat en servir-nos. Amb formatge manxec hauria estat mes bo... però bé.

Pareix que el preu es tarifa plana demanes el que demanes, 6€. Eixim passades les 11'00 del bar i baixant cp a Pego encara ens hem trobat alguna revolta banyada per Benialí.... tranquilets. Arribem i creuem Pego per anar cap a la Vall d'Ebo... per ací la carretera molt millor encara que ens hem trobat molts grups de ciclistes amb cotxe però els hem pogut adelantar bé, fins i tot Moran amb el Mini.
Tot i que hem parat a les Coves del Brull continuem cap a Planes on ens hem separat. Juanvi a tornat directe i a Muro jo he continuat cap a casa i els altres cap a Agres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada