23/12/17

Requena-Sot de Chera-Pedralba

Continuem disfrutant de les vacances, hui una altra ruta amb la moto.
Com ahir em vaig trobar la carretera prou banyada, hui he anat cap amunt en lloc de cap abaix. He eixit a les 9'05, un poc d'autovia per a desviar-me cap a Llombai, de seguida em desvie per anar cap a Dos Aigües i al poc veig a un moter a una curva fent gestos ostensiblement.... reduïsc i pare al costat de les altres motos.
Se'n ha eixit una moto i ha caigut a un bancal per una riba de mes de tres metres. El moter estaba bé i molt tranquil (cosa que m'ha sorprès), la moto siniestro total. Ja ha tingut sort que no hi hagueren arbres plantats al bancal. Com eren un grup molt nombrós i no necessitaven ajuda per traure la moto he continuat.
Arribe al Balcó de Montroi i agarre unes motos.... no vull passar-los i que després em fundisquen a les curves.... però van espaiet... pues els passe i ja vorem. La carretera te un color "raret" però no se si es banyat. Una vegada arribe a Dos Aigües el port està MEL DE ROMER!!!!! A la rodona hi ha un Ferrari i un Ford Mustang parats.... QUASI RES!!!!!! Hi ha poca pasta ahí parada. Arribant a Venta Gaeta hi ha un núvol prou negre i la carretera banyada com si haguera plogut, després del poble la carretera està seca llevat d'alguna curva amb ombria. A la carretera han tirat sal i arribant a la Nacional si que hi havien un parell de curves amb una bona gelada.
Per la Nacional cap a Requena la carretera prou bé. Com el bar de la portera està tancat he anat a un altre. Ja son les 11'00. Li pregunte a la dona per l'entrepà de la casa i em diu que es un plat que es diu Mix i porta..... TRAU-LO!!!!!

Continue cap a Chera.... M'ENCANTA esta carretera, per la zona del Riu Reatillo es espectacular tot i que m'agrada mes pujant que baixant-lo com hui. Passe Chera i vaig direcció Sot de Chera però abans passe per l'Embassament de Buseo.

El port de Sot de Chera amb l'asfalt nou es espectacular. Continue cap a Vanacloig, Bugarra, Pedralba i Cheste on arribe amb 238 km. Bon lloc per a repostar.
Continue cap a Montroi, Real de Montroi, Carlet, l'Alcudia i agarre l'autovia per anar directe a casa, on he arribat a les.... i km...

Un bon matí, crec que com he esmorzat tan tard no cal que dine. El mapa de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada