1/8/13

Corrent pel Salido

Ahir vaig tornar a eixir a córrer pel Salido. Objectiu: Millorar el temps de l'anterior vegada 1'08'42.

Primer he anat cap a Caputxins i poc abans d'arribar a El Salido he pres la primera referència de temps, es a un pal de la llum i un clavill a l'asfalt que hi ha al pla. El temps ha sigut de 20'37, uns segons pitjor que l'anterior vegada.
Continue baixant pel Salido amb molta precaució, no vull pegar un altre giró de peu ara que ja estic quasi be.   Una vegada baix ve una forta pujada de formigó, i on acaba el formigó i comença l'asfalt he pres una altra referència de temps. 37'08. Un poc millor i ademés he recuperat el segons que duia perduts del primer punt de referència..

Tinc que continuar apretant si vull baixar el temps. Continue pujant pel Camí de la Garrofera i un poc de baixada fins arribar al Poliesportiu. Vaig a tope però molt cansat i no tinc sensació d'anar be. Arribe quasi fins a Caputxins i l'ultima pujada fins arribar a casa amb un temps d'1'08'40.


Només 2 segons millor que l'anterior vegada, quasi que ho done com a prova no superada. Encara que com qui no es consola es perquè no vol.... no està mal per a fer dos setmanes que no eixia a córrer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada