30/7/13

TransCastell Xàtiva

Em va passar Jordi d'Aielo un track que havia fet Pedro i que passa per dins del Castell de Xàtiva, l'altre dia vaig anar amb Jesus però ja estava tancat, així que hui he anat i he fet quasi tota la ruta.
Primer he pujar per La Gaveta cap al Port i des d'allí per la Senda del Portalet cap amunt.

Sense arribar dalt del tot, baixe pel Llovero cap al Túnel de Canals i remuntant un tros del Port agarre una senda que desconeixia, va paral·lela a la carretera fins que baixa i ja vaig per territori conegut, el Barranc de Sanchis.
Continue pel carril bici fins arribar a Novetlè i directe cap a Xàtiva pel Camí la Bola. De seguida em desvie  per a travessar les muralles, no hi ha cap indicador així que no se quin nom te la porta eixa. Continue pujant fins arribar a les portes.

Entre per una una..... i vaig a eixir per la que dona a l'altre costat de la muntanya, al Barranc de la Solana. Desconeixia eixa porta i desconeixia la baixada, es curta però molt tècnica ja que te unes revoltes molt tancades i com la senda es estreta costa traçar-les be.
Una vegada baix ja conec el terreny i després de reparar una punxada vaig directe cap a la zona de Bolvens per a tornar a eixir al carril bici i pujar el Port i sense parar a casa que es fa tard. Ací podeu vorer un xicotet vídeo que vaig fer.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada