25/8/13

Corrent pel Salido

Ahir vaig eixir a córrer uns dies de vacances, descans  i bici ja tenia ganes de tornar a eixir després de lo content que vaig quedar a la carrera de la Pobla del Duc.

Vaig eixir a fer la volta del Salido, la ultima vegada vaig fer 1'08'40, només vaig millorar 2 segons tot i que vaig eixir a fer bon temps des de primer moment.

Esta vegada he eixit a córrer amb el cap. Pel primer punt de referència he passat amb 22'00, mes d'un minut pitjor que l'anterior vegada. Baixe el Salido i comença la pujada. Per la pirotècnia passe amb un temps de 38'33, continue un minut per baix del temps de referència, ara ja es el moment de la veritat i comence a apretar el ritme.
Arribe a casa amb un temps de 1'08'02. 38 segons millor que l'altra vegada, no es massa però suficient per a quedar satisfet. El que conta es que he baixat el temps fent el km 9 a 4'27, el 10 a 4'39, l'11 a 4'05, el 12 a 3'51, el 13 a 4'24 i el 14 i ultim a 4'13.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada