22/8/13

Camí del Cid. Conquesta de València

Dissabte pel matí vam començar les minivacances. Vam anar a fer el Camino del Cid amb la moto, amb la particularitat que nosaltres anàvem fent-lo del revés. Anem directes cap a Sagunt per fer La Conquista de València, i mentre obrien l'Oficina de Turisme (una mica tard per cert), vam aprofitar per esmorzar i fer-nos unes fotos. Aquesta dalt del Teatre Romà i amb el Castell al fons.

Esta dins del teatre.... menuda xapusa de restauració.

Després de que ens segellaren el Salconduit, continuem cap a Segorb on ens tornen a segellar i ens fem una foto a l'Acueducte.

Continuem cap a Navajas.

Reprenem la marxa cap a Jérica on ens tornen a segellar i per fi deixem l'autovia per a disfrutar d'una carretera amb curves. Passem per Caudiel i Montán on no ens segellen el salconduit perquè l'unic lloc on ho fan està tancat, així que reprenem la marxa cap al següent punt de segellat, Montanejos.
Sense fer-nos cap foto al Balneari continuem per aquesta meravella de carretera parant a l'Embassament de la Pobla d'Arenós.

Després ve una zona al riu habilitada per al bany, deixem la província de València per entrar a la de Terol, el primer lloc de segellat es Rubielos de Mora.

Ja quasi es hora de dinar però abans anem a Mora de Rubielos, encara que quan arribem a l'Oficina de Turisme la xica no te el segell i tenim que esperar a les 17'00 que obriguen el Castell ja que el tenen allí. Per tant aprofitem per dinar, com no el plat estrela de la zona.

Mentre estem dinant a la terrassa d'un bar a les portes de l'església veiem que tenen la maniseta que indica que es un punt de segellat.... ja no tenim que esperar-nos dos hores així que després de fer-nos unes fotos pel Castell i el poble reprenem la marxa.

Està fent prou de vent i es senten trons, comencen a caure gotes quan passe Valbona i com cada vegada està mes banyada la carretera pegue la volta i tornem a Valbona on tenim que esperar mitja hora que passe la tronada. Aprofitem per fer-nos un tallat i secar un poc la jaqueta.
Una vegada represa la marxa passem per La Puebla de Valverde on tornem a agarrar l'autovia, per ací està sec i en arribar a Teruel torna a fer calor.

Després de pegar una passejada i que ens segellen el salconduit reprenem la marxa, el pròxim lloc es Cella. Tot i ser de vesprada no tenim cap problema per a que ens segellen perquè ho fan a un bar. Arribem al següent lloc de segellat i final de primera etapa Albarracín.
Primer anem a segellar a l'Oficina de Turisme i de pas ens expliquen com arribar a l'hotel. Mentre estem pegant-nos una dutxa es posa a ploure, pareix que venia perseguint-nos la tronada.

Una bona passejada per fer ganes de sopar i a dormir.

Ací una selecció de fotos. Aquesta es la ruta del primer dia.