24/8/13

Burgos

El dimarts vam disfrutar d'un dia de descans a Burgos del Camino del Cid en moto. Ens vam dirigir cap a la Catedral, la teníem a 5 minuts de l'hotel on estàvem allotjats i veiem les dos torres des d'ell.

Tal i com ens va recomanar el propietari del bar on vam sopar la nit anterior, vam pujar a peu al Castell.

Es un castell que està en runes i no te massa interés, però la verdadera cosa interesant per vorer, està als soterranis.

Son unes galeries que hi ha alrededor del pou d'abastiment d'aigua.

Al fons del pou es pot vorer l'aigua del riu que passa.

Després tornem a baixar a peu disfrutant de les vistes d'un mirador on es veu tota la ciutat.

Després peguem una passejada i anem amb un bus urbà a vorer la Cartuja de Miraflores que està a les afores de la ciutat. Després de la visita, ja era hora de dinar i ens vam sentar a una terrassa. Vaig vorer que traien una paella als del costat.... tenia una pinta boníssima. Ja se que es un crim demanar una paella fora de València pero ho la vam demanar d'arrós negre.

Tenia un poc de carxofa per dalt pero estava boníssima. El cambrer que també era el propietari al vorer que menjavem directament de la paella i no gastavem els plats es va acostar a la taula.... "Vosotros no sois de por aquí"
S'estava de luxe a la terrassa d'eixe bar, està a la vora del riu i rodejat d'arbres. Però teniem que tornar a peu per una senda que hi ha a la vora del riu, gent prenent el sol o fent esport en hi havia molta. Anem directes a l'habitació i descansem una mica, ens vam quedar els dos sobats una bona estona.
Tornem a eixir i decidim pujar a un trenet turístic així veiem la ciutat mentre ens van explicant els monuments i no tenim que caminar jejejejeje

Després passejant passejant vam vorer un lloc excel·lent per sopar, amb 20€ es vam fer dos poals d'estos i sis plats de picadeta.

Per a baixar un poc el sopar vam fer una altra passejada pels voltants de la catedral i a dormir. Ací la resta de fotos.....