29/5/18

Ruta dels Castells Templaris

Ahir vaig fer una bona ruta per aprofitar la setmana que treballe de nit, van acumulant-se molts quilòmetres. Vaig eixir un poc mes tard del previst, tot i això eren les 7'45. Vaig cap al Port i baixe cap a Canals, continue pel Camí de la Torreta cap a Alcudia de Crespins i el seu polígon.
Continue pel Camí d'Anna fins agarrar el Camí d'Enguera a Montesa. Vaig vorer un altre camí asfaltat que puja fins el castell, la pròxima vegada el provaré.

Una foto ràpida i continue pujant per la pista fins arribar al Corral de Campanilla.

Continue baixant per la pista fins arribar al Castell d'Enguera, o la Encomienda.

Ara ve un poc d'investigació.... després d'Enguera hi ha un camí tallat i investigant una alternativa he vist esta senda que no te res a vorer amb el que estava buscant però tenien bona pinta les fotos així que blanc i en botella.... ORXATA!!!!
La veritat es que es una senda tan bonica com senzilla....

També passe per una font, de Lucena.

La senda va pel costat d'un barranquet i està tot molt verd fins arribar a la Casa de Lucena. El track continuava per l'esquerre de la casa però al passar-la vaig vorer que per la dreta continuava la senda. Arribe a Enguera a les 10'15, bona hora per esmorzar. Li pregunte a la cambrera per l'entrepà de la casa i em diu que trie el que vulga del mostrador i eixe es el de la casa jajajajaja. Llonganissa, botifarra i carabassí.... no està gens malament.

Entrepà, cacaus, olives, beguda i café 5€, bon lloc. Després d'esmorzar vaig a investigar una altra cosa abans d'arribar a la zona conflictiva per estar tallada. Esta primera es una zona de bany que li he vist varies vegades a Benito. La Font de Marzo, hi haurà que vindre en estiu.

Reprenc la marxa eixit a la carretera, després d'un parell de quilòmetres arribe a la partida de La Pollissa, on es volia fer l'abocador. En lloc de desviar-me per la senda que està tallada, continue pel camí, creue el Barranc del Clot del Sastre amb una mica de fang i agarre un camí que em porta fins l'altra part del barranc i enllace amb el track de nou. He pegat una xicoteta volta d'uns cinc quilòmetres mes, assumible.
Continue per diferents camins fins arribar a Canals, pare a la gasolinera per comprar un refresc i continue per a pujar el port, amb quasi 50 km es nota la pujada. Baixe per La Gaveta fins arribar al poble a les 13'00 hores just al moment que comencen a caure unes gotes. Directe a la gasolinera per rentar la bici i deixar-la preparada per al dissabte. Just quan entrava a casa ha caigut el diluvi universal.... tarde cinc minuts i em pilla de ple.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada