6/5/18

Una rodaoreta

Hui volia matinar per eixir prompte en la bici i estar a casa cap a les 10'15. Però al final he eixit un poc mes tard del previst, eren les 7'50.
Baixe per l'Ecoparc cap al carril bici i per Montaverner agarre el Camí Reial de Gandia. Em desvie per a creuar el Riu Albaida i anar cap al Circuit d'Albaida. Continue cap a l'Estació del Tren i puge pel Camí d'Atzeneta cap al poble.

Continue cap al Naixement del Port. Volia investigar una senda per si quan tenim que fer la LTEBX Carlos vol fer la "Variant Precipici". estava jo per allí pensant que tenia que anar en molt de cuidado perquè si em pegue un bac per ací no em troben perquè no passa ningú quan.... m'he trobat amb dos ciclistes mes investigant la mateixa senda però en sentit contrari.

Després de les salutacions i explicacions de tots pegue mitja volta i els acompanye. Tornem per la vora de la Sèquia fins la Senda del Molí de Dalt i pugem cap a Atzeneta. Els acompanye fins la carretera de Carrícola que volien esmorzar allí i torne cap a casa per on he vingut. El Camí d'Atzeneta cap a l'estació de Tren i pel Circuit cap al Riu Albaida i el Camí Reial de Gandia.
Una vegada a Montaverner altra volta cap amunt per la via de servei fins l'Ecoparc i arribar a casa passades les 10'30 i amb quasi 40 km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada