3/5/18

Quintana Vintage

Esta vesprada he eixit a pegar una volta. Algo propet i sense calfar-me el cap.... una Quintana. Però quan he eixit m'ha vingut al cap.... vaig a fer-le "Vintage", com es feia abans de que veiera la llum i em pasara al "lado oscuro". Es a dir.... abans de que començara a llevar-li asfalt i posar-li sendes.

Baixe el port i per la via de servei agarre el Camí de Bolvens, continue cap a la Lloma de Goçalvo i baixe la sendeta. Una vegada baix, en conter de clavar-me per dins del Barranc de la Caturla, puge pels bancals de tarongers. Feia tant de temps que no passava per ací que m'he enganyat. Que farà???? 10 anys?? Baixe per l'altre costat dels bancals i osti!!!! ara que??

Menys mal que al costat hi ha havia una sendeta i he pogut passar a l'altre costat de la tanca. La baixada encara es veu, però no pareix que passe molta gent per ací.

El tram final encara està xulo.

Però després ja no es pot passar.

M'ha tocat carregar-me la bici al llom per a poder eixir de ahí, ja fa moooooooolt de temps que no passa ningú per ahí. El que no he provat es si per dins del barranc arribe a la font jajajajaja.
Una vegada a la Quintana pare a menjar una barreta i pegar un glop d'aigua, no he agarrat res. Continue cap a la Casa de Quadrado i pel Merendero de Pedro cap a la Senda de la Cova Negra. Amb la boca tancada per a no arribar a casa sopat arribe a Bellús i cap al Camí de la Garrofera i arribar a casa amb 32 km justets. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada