12/5/18

Volta a l'Embassament de Bellús

Anit vaig treballar i este matí quan m'he despertat he eixit en la bici, encara no eren les 11'00 quan he començat a pedalejar.
Vaig per l'Assagador de Bellús cap al poble, una vegada allí agarre el Camí Vell i vaig cap a l'Embassament on "comença la volta" tot i que ja porte 9 km.

Foto a un costat de les comportes.

Continue cap a l'Aerodrom de Guadasèquies per arribar al poble. Faig un tros de carretera fins arribar a Sempere on agarre el Camí de la Sèquia cap a Benissuera i Alfarrasí. Faig el tros de carretera antiga dels ponts i agarre el Camí de Colata i el polígon fins agarrar el Camí Reial de Gandia fins el Refugi Antiaeri de Misena. Allí agarre el Camí de Misena per a creuar el Barranc de Rafalgani i el Camí de València on creue per primera vegada la via del tren.

Continue cap al Mas d'Elies i torne a creuar la via fins agarrar l'antiga carretera per a creuar el Barranc de Forcall. Continue per la carretera nova per a creuar el Barranc de Torrella i de seguida em desvie pel Camí del Pas del Forcall per arribar a Benigànim. Encara es prompte, son les 13'15 però pare per a dinar.


Una vegada he dinat, torne arrere per agarrar el Camí de l'Olleria i arribar a l'altre costat de les comportes de l'Embassament. Si hi haguera mes aigua no podria fer-me la foto on estic.

Continue per eixir a la carretera i arribar al Camí Vell on havia començat la "Volta a l'Embassament". Pegar-li la volta son uns 30 km, tot i que ara en porte 42. Continue per l'Assagador de Bellús cap al poble on he arribat amb un poc mes de 50 km. El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada